• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

Korpan: Ja, det är sannerligen en fin kurva! En sådan kurva har jag då aldrig haft..

Jozfein: Grattis till ett tjusigt kryss. Nu har du ju Beräknad Icke Mens på självaste Nobeldagen tillsammans med Cotterpin och Babynr1.

Thessis: Det är klart att din kurva kan vända upp igen! Kikar in o ser hur det går för dig imorgon.

• skrattigtjej

hahaha va gör ni? hahaha de va nån som skickat till min mail om nåt tv program hon undra om jag och sambon vill vara med, ja tror inte killen har sån stor lust, de handla om minskad sex lust hos patners och hur vi lever vidare i relationen.. asg jag vet inte... hm.. ja skickade efter mer info om det.. vad ska ja göra? va tycker ni? behöver råd

• Fru JD

Skrattig tjej: Jag hade då inte anmält mig till ett sådant TV-program. Tänk på att det kan ses av jättemånga och det är ju inte alls säkert att man tycker att det är så kul att så många känner till en av just den anledningen. TV gör vad som helst för att lämna ut folk och jag tycker att ni ska vara rädda om er genom att inte vara med! Nu låter jag kanske lite gammal, men det är jag ju också

• skrattigtjej

fru jd jo tack din årsikt betyder mkt tack

JO jag funderade på det med.. jag mena av den andledningen nja ja vet inte, inte så roligt som du sa att bli utlämnade på de sättet kanske anonymt men inte med rediga namn elle så vi syns.. då kanske jag kunde gåt med på det tror jag...

Men asså helt så man kan se vem vi e nja... ja tror inte de :S

• Fru JD

Athena: Nää, vilken tråkig dipp. Usch vet hur det kan kännas när det blir sådär! Hur känner du dig?

Nightfall: Oj vilken dip så tidigt i kurvan. Vad kan den bero på tror du?

HW: Ännu en som dippar. Men du, vilken skillnad från förra kurvan. Det måste vara skönt ändå!

Magda: Jag såg att du kommenterade din jämna temp. Men vad jag kan se, så har du precis som jag en termometer med bara en decimal. Då är det nog inte så konstigt att det ibland blir så jämnt (även om det inte brukar bli det). Egentligen ska man väl använda en med två decimaler.. Jag gör inte det, för hittills har man kunnat tyda mina kurvor rätt så bra ändå. I vilket fall som helst så är det en himla tjusig kurva fortfarande!

• Fru JD

En tjusig kurva som DU har menar jag alltså, Magda! Min egen är trist än så länge då jag inte kommit förbi den magiska ÄL ännu.

• Jessica26

Korpan din kurva måste väl vara trifasisk tycker jag

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • min dotter Julia

Ofir HUR gör man för att ändra på FF?! har inte fått rött streck efter min Pos äl sticka.. (borde iaf haft äl, så ont som ja hade)... Blir smått frustrerad på ff och min temp

• mala78

Tack så jättemycket för alla kramar, ni är bäst! Jag känner mig rätt låg, har nästan gett upp. Men ska ge det en chans till. Nu ska jag på vul på onsdag för att se så inga äggblåsor är kvar sedan äl, om de gått tillbaka får jag börja med pergo, hoppas ju att det ska hjälpa men är tveksam.
    stor kram

BIM 25/12
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*