• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Thessis77

Henriks wife: helt otroligt att du har hållit dig från att testa, speciellt nu då tempen steg rejält igen! Och ingen tant i sikte än eller...?

• Thessis77

pilsa: jag skulle nog behålla den. Du kan ju kolla med temperature corrector också, men i princip brukar de på ff avråda en från att använda korrigerade temperaturer eftersom det finns en risk att det blir ännu mer fel. Personligen skulle jag alltså använda tempen för 7:30 utan att ändra den.

Har annors noterat att flera discardar tempar ganska lätt här på fl. Själv brukar jag låta bli, om det bara är möjligt, och i stället skriva upp de olika omständigheterna som kan ha gett avvikande tempar.

• Thessis77

Fast det är ju alltså bara jag det, men har läst mycket bland VIP-frågorna i FF, och där brukar experterna också avråda från att discarda och korrigera tempar om det bara är möjligt.

• Babynr1

Pilsa - Jag vet inte riktigt. Det har hant for mig ofta denna manad och jag anvande temp correctorn i FF men jag tycker inte det verkar att lita pa jattemycket! Kanske bast att anvanda tiden du fick nar du vaknade?

• Babynr1

Pilsa - Jag vet inte riktigt. Det har hant for mig ofta denna manad och jag anvande temp correctorn i FF men jag tycker inte det verkar att lita pa jattemycket! Kanske bast att anvanda tiden du fick nar du vaknade?

• pilsa

Tack för era svar,jag behåller tempen,får se vart det bär hän,håller koll på flytningar och tapp oxå,så jag hoppas vi inte missar äl.

• pilsa

ja,det känns bra faktiskt,hoppas att äl känningarna är rätt bara.

• min dotter Julia

Henriks Wife , TESTA!!!!! den ser ju Kanon ut !!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*