• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

HW: Blir du inte helt spattig av förväntan? Det hade jag blivit om jag var du.. Hur känns det? Och jag vet att flera har frågat, men jag har kanske missat svaret men har du tänkt att testa snart?

• Snice

HsBobbo, fy va tråkigt att du fick mf... Hur mår du efter denna pärs? Kanske bra att låta kroppen komma igång innan ni kör igång på riktigt, men gör som ni känner! Stor kram till dig!

pilsa- den flytningen du hade låter som EW i mina öron... om du kan dra ut den (som en tråd) så är det fertila flytningar. Jag tror det är olika med färgen. Ibland är den genomskinlig och ibland mer vitfärgad. Men jag vet inte riktigt då jag inte brukar ha såna flytningar... Spännande att se din temp imorgon!

Jag är skittrött och ska gå och lägga mig nu! Ses imorgon!!

• Henriks wife
    Fru JD: Nä då, jag är så van med denna väntan *s* och vet att kroppen min är duktig på att spela mig spratt tyvärr......bättre att få mens tycker jag än att få minus och mycket billigare Men om nu tempen fortsätter hålla sig hög till Fredag morgon så tempar jag då....men som sagt jag känner av att mensen är på g så jag tror den kommer inom de närmsta dagarna tyvärr.
  • Fru JD

HW: Där låg ett svar från dig, såg jag nu.. Hoppas du känner fel!!

HS Bobbo: Vad tråkigt! Usch! Gör som du känner när det gäller att vänta, inte vänta. En läkare sade till en väninna till mig, att är kroppen inte redo för att bli gravid så blir man inte gravid. Alltså ingen fara att bara köra på.. Men du känner säkert vad som är bäst för dig.

Pilsa: Jag skulle nog också kalla den flytningen för EW. Om du kan draaaaaaaaaaa ut den alltså. En sängkammarvals kanske inte är fel nu, alltså??

Godnatt alla starka tjejer!

• mala78

stor kram bobbo, fy vad tråkigt.

babynr1 tack, ska genast försöka börja tänka positivt, kanse är mina negativa tankar som hindrat en grav.

BIM 25/12
  • Snice

Gomorron!
    Vaknade av att min katt stod och tokjamade kl. 5.05! Så jag tempade och kunde sen inte somna om! Så det blev ca 20 minuter tidigare än normalt men det är nog marginell skillnad!
    Jag kikade på mina kurvor som jag har i "Chart overlay" och förutom att tempen är lägre i denna kurva (har ju börjat arbeta dagtid och vaknar regelbundet en annan tid samt ny termometer) så tycker då jag att den ser annorlunda ut än mina tidigare kurvor! Vad tycker ni?
    Ha en bra dag allihopa!! Ses i e.m...

• Duntoffla
    Snice- en liten imp dipp idag? Flört Tycker din kurva ser mkt lovande ut!
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • äppelblomman

Hs Bobbo - En varm tröstkram till dig!

• fealin

Godmorgon alla!
    Det börjar bli sänghalmstider här. Jag har en liten fråga som egentligen är OT men eftersom alla ni är så duktiga så kanske ni vet. Precis innan jag har äl (enligt ff) så är tappen väldigt låg och hård. Det är enda gången jag känner tappen. Det tar tom stopp vid mys och gör lite ont. Längre tid innan äl uppträder inte detta fenomen. Vad händer tro? Jag kan ju inte ha äl när det är så? Det är inget älsekret (tror jag)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*