• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Babynr1

Snice - Ja visst! Jag gjorde det samma nar jag akte till London for nagon helg sedan. Skont att vi har varandra har! jag gillar denna trad

Snice - Kanner du dig gravid eller not? Jag kommer sjalv inte ihag hur tidigt jag markte forra gangen. Nu var det sa lange sedan. Jag tycker det ar sa himla konstigt att jag pa dom senaste 2 manaderna har fatt omma brost sa himla snabbt efter agglossning. Det fick jag inte forut.......

• Snice

Babynr1- jag har inget svar på din fråga om jag känner mig gravid eller inte! Man hoppas ju varje månad och känner efter alldeles för mycket... Jag har också denna gången väldigt ömma bröstvårtor sedan ÄL... har hört att det beror på progesteronhalter som är höga (?) men vem vet vilka spratt kroppen kör med! Har väldig molvärk idag och det brukar jag inte ha mellan ÄL och BIM... men vågar inte analysera det heller...

• min dotter Julia

Snice, Ingen mer blodiga flytningar, bara igår hade lätt molnade värk i magen i morse, men inget nu.. får bara hoppas tempen stiger lite till o behåller sig där uppe nu..

Hur är de med dej själv?!

• Snice

Tack för frågan "Min dotter Julia"! Jo det är bra med mig! Idag är jag ledig och därför har jag kunnat sitta en hel del vid datorn!! Så skönt!!!

Jag tycker det låter lovande faktiskt att du blödde lite igår och inget idag! Håller mina tummar för dig!

• Snice

Fru JD- nu ser jag din temp för idag. Hade hoppats på att den skulle vara lite högre! men helt klart verkar ÄL vara nu i dagarna!!! Jobba på liiite till bara! *kram*

• Fru JD

Goa goa Snice: Jag tror att jag kommer att ha ÄL på fredag kanske. Jag har inte fått utslag på stickan ännu. Och iom att jag har fått det innan så har jag blivit kaxig nu och tror att jag får det varje gång.. Det kommer jag väl att få äta upp... Nämen allvarligt talat så har jag haft kraftig ÄL-värk ett tag idag så det är på gång hoppas jag.

Vad skönt det är för dig med en så fin kurva!! Jag tänker på din förra och vad jobbigt att vänta på en ÄL som kanske/kanske inte kommer!

• Fru JD

Alla: Jag vill be om ursäkt för att jag varit dålig på att analysera o kolla era kurvor. Här är bara alltför mycket att göra! Förhoppningsvis lugnar det ner sig snart!

• pilsa

Jag vill ge alla goa tjejer en kram,jag är urdålig på att analysera kurvor,kanske för att jag inte kan analysera min egna något vidare.
    är sååå glad att ni orkar analysera min.

• Ofir1

Snice - Ja, det är ju tyvärr så. Man vet inte vad det är förens man plussat eller fått mens.
    Skulle jag få bestämma skulle alla här inne plussa nu på direkten. Men det är ju inte så enkelt.

uuu, sitter här med värsta huvduvärken. Det började svagt för nån dag/dagar sen och har bara blivit värre. Är ganska säker på att det är hormon huvudvärk. Mitt huvud är väldigt kännsligt för sånt nämligen (får migrän och huvudvärk av vissa hormoner..t.ex. pp).
    Men det beror ju säkert på pergon det också, och inget annat.
    Har ingen värktablett hemma heller. Bara för migrän och den får man inte ta om man försöker bli gravid (innehåller anti-inflammatoriskt). Sitter med en vetevärmare på huvuet nu och hoppas det försvinner. Har funkat skit bra förut iaf.

• Ofir1

Har alla här i tråden ett liv, förutom jag, eller?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*