Snice - Ja, jag har använt temperature corrector på den. Men det verkar dock som om det inte är omöjligt med ett dip där ändå. Har kollat lite nu hur mina temperaturer stiger senare på dagen. I går tempade jag ju kl. 06.30 (36,69) och sen kl. 08.00 (36,87) så om den var på 36,89 kl. 11.00 den dagen så kan den nog ha varit ganska låg "på riktigt".
Det värker och ilar/sticks, som sagt, ganska mkt i tjejmagen då och då. Hoppas att jag inte har så i "onödan" och att det är ett litet symptom..
Mina bröst gör så ont att jag håller på få spel och jag tror att de är lite svullna också. Första gången jag kännt mina myggbett guppa när jag går (med bh)
Men detta har vi ju redan konstaterat att det beror på ökat progestron av pergon. Lite tråkigt att det inte började senare.. annars hade det varit ett fint gravtecken.
Annars är det väl inte så mkt.. känner mej mest sjuk och varm hela tiden, lite illamående, samt att jag har en i hållande huvudvärk. Men jag är en riktigt "må dåligt"-person så det behöver inte vara något ovanligt.
Henriks wife - spännande med uppåtgående temp. Håller tummarna för dej.