• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Babynr1

äppelblomman - Ja jag hoppas for dig att det ar idag

Jag har lite molvark..svagt.... och ont i brosten...
    Hoppas att det gror pa i magen denna manad.

• Ofir1

Thessis77 - Ja Jag tycker inte att din temp sänkning ser så farlig ut. Det är ju ett tag kavr till bim också. Så vi får hoppas att det inte betyder något.

• Thessis77

Tack för tröstandet Ofir! Om tempen fortsätter att sjunka under helgen så vet vi ju vad som sker. Eller jag vet alltså. Du har ju själv BIM snart förresten! Några symptom eller så? Din kurva ser åtminstone uurbra ut!!!

• Ofir1

Thessis77 - Ja, du ser ju så småning om vad som händer med tempen. Men ingen ide att ta ut något i förskott. Den kan ju gå upp igen.
    Japp, jag är på 12 dpo nu Nja, symptom vet jag inte. Molvärk och ilningar i tjejmagen, ömma tunga bröst, huvudvärk och jätte frusen.
    Men jag vet inte om det beror på pergon, sjukdom, pms eller grav.
    Så det är svårt att säga.
    Jag gillar min kurva iaf!

• Babynr1

Ofir - schysst kurva ! Hoppas Hoppas!!!!!

• Ofir1

Babynr1 - Tack Kul att höra ngt positivt! Din kurva ser också bra ut.. men det är ju lite för tidigt att säga något mer detaljerat om den. Men fin äl iaf

• Ofir1

Shit! Jag upptäckte just en sak. Jag brukar ju alltid ha ont i (bara) bröstvårtorna mellan bim och mens.
    Denna gång har jag ju även haft ont i hela brösten, förmodligen pga av ökat progestron som följd av pergon.
    Men nu kännde jag att det onda i bröstvårtorna helt försvunnit.
    Har bara as ont i brösten nu.. Det kanske är ett bra tecken..
    ojojoj, nu börjar jag bli nojjig..

• Bäsebus

Ofir: Måste säga att din kurva är grym Håller tummarna så det knakar i knogarna.... Väntar på dig Låter som lovande symtom Glad

*~*~*Bus i magen BF 070730*~*~*
  • Ofir1

Bäsebus - Tack..*stolt* Kan knappt hålla mej från att testa redan, men har inget test hemma så det är inte mkt att göra åt.
    Du håller väl en plats åt mej i "vänta barn"

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*