JO jag sköter tänkadet alldeles utmärkt ja skulle aldrig ens tänka tanken att sätta ett barn till världen bara för min önskan... jag ha övervägt allt vi klarar det med bara en lön och sambon går med på det... så liksom vad klagar dem på, e de inte bra att jag och sambon e övrens?
ja tycker dem ist ska vara tacksam att jag inte var 15år nu och ville ta ett vul och visade sej jag var gravid, för jag va extremt omogen på den tiden, de sätter jag handen på hjärtat på, jag va absulut inte redo då...
jag har lärt mej av saker och ting jag har suttit i en vecka när jag och sambon planerade barn, funderat nack och fördelar... och vi skulle klara de bara med sambons lön..
Och ´Jag har inhandlat det mesta i start grejer, har en kompis och syrrorna ha kompisar som har barn som kan skänka saker med.. om de behövs...
Men alltså det jag reagera på är att jag var så glad att enkligen få hjälp.. ja anade pco att jag hade det, och jag gick dit med faktat i huvet..
Men hon påskyndade besöket efter vulet så jag tappade alla mina frågor, jag blev ledsen så klart, att få de rätt upp i fejan att man är för fet.. ja de e inte trevligt
jag tog mej mod och var mogen nog att gå dit helt själv.. vilket jag ig inte annas skulle klara av, ett helt nytt ställe och jag va bered att backa ur flertal gr.. de krånglade från börkan men jag gav mej fan på det och se resultatet, dem tog mej inte på allvar...
där står man och blottar allt man har för att få hjälp och svar, så får man de upp i käften, direkt när man klätt av sej, ja de ser ja direkt att du måste gå ner i vikt.. ja bara muntrade och log jo jag vet...
shit skämms elle vadå, jag e medveten om min vikt oxså vad pco innebär
när ja ringde dit 4 gången om ett återbesäök fick ja tigga och be OCH MAMMA VA TVUNGEN ATT HÖRAS I BAKGRUNDEN ett mail och 2 samtal till gyn och sjukyupplysningen och en själv diagnos om vad dem skulle göra på mej
asså shit ha dem inte läkar kompetens så de räcker så ja måste gå och göra min egna dianos :S
jag e osäker om ja ist ska välja halmstad lasarett, de kunde ta tid sa hon där.. men hon sa de e synd om tösa biten om hon ska lida (sa hon till mamma om mej) Dem på halmstad lasarett (dä jag e född) och bodde innan ja flyttade hit..
jag e livrädd att gå upp nåt kilo mer, att dem inte tror mej...
fast fast i gammla vanor ändå, choklad och läsk :-/ asså ja orka inte..ja tappa snart greppet...
jag tappa allt jag tror på om inte detta besäket heller gör nåt..
ja komme stänga in mej helt totalt psysiskt och komme inte vara kontaktbar...
Jag önska dem kunde vara mej för en dag så kunde känna på hur min längtan och trånad känns som och att vara arbetsökande och nekas jobb efte jobb efter jobb...
jag ger inte upp de med jobb men detta e sista chansen på gyn nu 
om dme inte hjälpe mej nu komme ja he upp totalt...
krossas tror jag, ja ska leta upp psyskologens nr... ja måste ha de till hands om gyn besäket skiter sej vilket de gör, fö dem e så elaka där
BARN VÄXER SA HON TILL MEJ
asså ja behöver ingen som tala om för mej det.. de vet jag med själv...
DAHH jag skulle skaffa barn bara för ja tror att de en docka hela tiden ja fatta fanken med att det ett barn....
shit asså den e inte ens gjord ännu ungen så predika hon redan nu för mej vad som e rätt och fel för mej som om hon kännt mej hela mitt liv..
bläää nej tack
hur e de sj? krama