Ofir1 skrev 2006-12-03 17:19:29 följande:
åhh...f-n. Har just haft några av mina värsta timmar sen... jag vet faktiskt inte.Har haft en så fruktansvärd mensvärk att jag bara kunnat ligga och vrida mej av smärta, kallsvettats och mått illa. Som mina migrän anfall fast i magen. Men migränen kan iaf bli bättre med vetevärmare. Även om jag har haft den så varm att jag nästan bränt mej så har det fortfarande varit riktigt illa. Dessutom gör det ont ända bort i tarmarna, så det känns som om jag vill springa och göra "nr 2" hela tiden. Nu har det blivit lite bättre (jag orkar ju skriva här) men det kommer säkert tillbaka om en stund. Går lite i vågor.Ingen värktablett har jag hemma hellerKan detta bero på pergon?????I så fall vet jag faktiskt inte om jag klarar att äta pergo igen..Jag är inte den som är särskillt kännslig för smärta. Men detta är faktskt lite för mkt för mej t.o.m.Brukar ha ganska kraftig mensvärk normaalt.. men inte nått liknande.F-n nu börjar det göra riktigt ont igen.. en positiv grej är att jag inte hinner vara ledsen iaf
Ofir: jag brukade ha så där enormt ont när min vänstra äggstock producerade ägget - turligt nog var det bara typ var tredje gång eller så som det hände. Hade en teori om att att det berodde just på att det var så sällan den var "i produktion". Men de gångerna, alltså det gjorde så ont så jag var på väg till akuten flera gånger... kände du att det gjorde ont på nån särsklid sida? Det där med "nr 2"-känslan känner jag också igen, men det funkade aldrig. PUH - vilken pärs du fått ha! Kramar.