• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla
    Fealin- *Asg* Hahaha....ja, man kan ju undra med tanke på BD. Fan, så här mycket har det väl inte varit på bra länge....Generad Så går det efter 5 år tillsammans. Jag hoppas verkligen att ÄL är på g. Det borde vara det men det är otroligt svårt att tyda flytningar men i mina ögon verkar det vara W vilket borde vara fertila men men. Vi får se när det blir pos på Äl-testen. Vill ju så gärna bli gravid igen men har som sagt inte mycket förhoppningar så här efter MF...
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • fealin

Duntoffla: Har det funkat en gång att bli gravid ska du se att det inte ar lång tid innan det tar sig igen! Vi håller tummarna!
    Forsätt att tumla runt bara..hehehe

• Duntoffla
    Fealin- ni verkar också ha prickat BD bra. Hoppas att det ger utslag till jul. Skrattande
    Jag hoppas att det inte kommer ta alltför lång tid för ett nytt plus men samtidigt undrar man ju varför det blev MF förra gången. Men men...ska försöka vara positiv. "Det är min tur nu, vinden har vänt..." *sjunger lite Petter*
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Fru JD

Äppelblomma: Jag röstade på Äl dag 17 för dig, men ngt gick fel så nu ser det ut som om jag röstade på dag 18. Vilket inte var meningen alltså.

• Fru JD

Fealin: Ditt kryss kommer imorgon, eller hur?

• Hs Bobbo
    Ofir1 skrev 2006-12-03 17:19:29 följande:
    åhh...f-n. Har just haft några av mina värsta timmar sen... jag vet faktiskt inte.Har haft en så fruktansvärd mensvärk att jag bara kunnat ligga och vrida mej av smärta, kallsvettats och mått illa. Som mina migrän anfall fast i magen. Men migränen kan iaf bli bättre med vetevärmare. Även om jag har haft den så varm att jag nästan bränt mej så har det fortfarande varit riktigt illa. Dessutom gör det ont ända bort i tarmarna, så det känns som om jag vill springa och göra "nr 2" hela tiden. Nu har det blivit lite bättre (jag orkar ju skriva här) men det kommer säkert tillbaka om en stund. Går lite i vågor.Ingen värktablett har jag hemma hellerKan detta bero på pergon?????I så fall vet jag faktiskt inte om jag klarar att äta pergo igen..Jag är inte den som är särskillt kännslig för smärta. Men detta är faktskt lite för mkt för mej t.o.m.Brukar ha ganska kraftig mensvärk normaalt.. men inte nått liknande.F-n nu börjar det göra riktigt ont igen.. en positiv grej är att jag inte hinner vara ledsen iaf
    Ofir: jag brukade ha så där enormt ont när min vänstra äggstock producerade ägget - turligt nog var det bara typ var tredje gång eller så som det hände. Hade en teori om att att det berodde just på att det var så sällan den var "i produktion". Men de gångerna, alltså det gjorde så ont så jag var på väg till akuten flera gånger... kände du att det gjorde ont på nån särsklid sida? Det där med "nr 2"-känslan känner jag också igen, men det funkade aldrig. PUH - vilken pärs du fått ha! Kramar.
    Always look on the bright side of life!
  • Athena78

Halloj!
    Har haft lite paus härifrån då mamma blev 50 i helgen och varit en del förberedelser inför festen! Har bestämt mig för att pausa från tempandet denna månad, hoppas det är ok att jag "hänger" kvar här ändå? Får se hur jag känner nästa månad ang tempandet...

Kram på er!

• Snice

Hej Athena!! Klart det är okej att du hänger kvar här med oss fast du inte tempar! Tycker jag iallafall! Nån speciell anledning till varför du inte vill tempa just nu?

• Athena78
    Snice - nej, jag vet inte riktigt... Men känns lite som att man tappar hoppet så långt innan BIM när man tempar och tempen går ner och så. Varje morgon har jag typ ont i magen för att jag är så "rädd" att den ska vara låg och när den är det så blir jag så ledsen och blir deppig typ resten av dan. Måste ta bort det en liten stund känner jag, får se om jag kan hålla mig bara
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*