• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • n1ettan

HW- som jag har förstått det är Äl dagen innan temperaturhöjningen. Vid Äl tar progesteronet över östrogenerna och detta leder till en temperaturhöjning.

• johto

HW: Titta på lite kurvor så får du se. Det kan nog vara lite olika från person till person. Jag brukar inte få ett kryss av FF förrän 3 dagar efter ÄL. Tror jag...

• HaltaLotta

Nu har jag fått mail från FF, men det verkar bara va nån  "lektion" eller nåt som kommer via mail???? Kan man inte bara komma igån liksom?

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • jamis

Hej !

Jag tittar in efter en lång paus från FL. Kommer fortsätta med pausen ett tag framöver, det har vart väldigt skönt för mig just nu. Jag har ätit en tredje dos pergo och väntar på mens idag eller imorgon, sen blir det två månader uppehåll från pergo. Försöker gör vi ändå ju Har börjat träffa en kurator och hon är min livlina. Jättebra!

KRAM och lycka till alla underbara tjejer!

• johto

Ottisen: Jo det är bara att logga in och köra!

• HaltaLotta

johto---> Aha...så det fanns en för nybörjare också *hihi* Då börjar jag nog där då! Tack!

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • johto

Ottisen: Nja det måste man ju inte :) Men den förklarar det som är värt att veta!

• äppelblomman

jam - Så kul att "se" dig igen! Låter som om du mår bra och är positiv, härligt. Kram!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*