• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Ofir1

Thessis77 - Kramar tillbaka. Fy vad trist om hon är på väg.

• Ofir1

Inte komstigt att jag hade så ont i går föresten..
    Det var inte lite som kom, menar jag. Alltså, sjukt mycket faktiskt (och nu ska ni känsliga sluta läsa!), med massa svarta slemmiga klumpar (förmodligen kaugulerat blod).
    Fy alltså! Och jag som alltid har de minsta tampongerna och trosskydd. Det kommer man inte långt på nu.

• HaltaLotta

Hej på er! Nu _ska_ jag ge FF en ärlig chans till.... Vet att jag inte fattar det så bra, men jag ska verkligen försöka! Ni får guida mig! Skrattande

Förresten, är det bara min kropp som sänker tempen typ 3-4 dagar in på mensen? Alltså säkner mer än 0.1 grad o så där? För jag är på dag 3 nu,  och tempen ligger bara 0.1 under vad den gjort hela förra veckan....tror att det jämt varit så...aja.... min kropp är ju lite skum så.... :-s

nu ska jag in på FF då.... *hihi*

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • min dotter Julia

Första månaden på lääänge som jag inte kännt av ömma bröstvårter innan mens.

Första månaden på länge som jag fick:
    *blodiga flytningar på dag: 25
    *lätt "värk" i magen ungefär som mensvärk. i ett par dagar tillbaka, som gjort att jag mått illa.
    *Igår kväll var magen uppsvälld och lite idag med.
    *och vart nära till tårar de sista dagarna..
    '
    Men känner mig ändå inte hoppfull.. bara kroppen sätt att lura mig, så de kommer kännas hårdare då den förbenade mensen kommer!

lagt in dagens temp..

• n1ettan

hej tjejer- det märks att det tär på oss alla när "det inte vill sig". Inget blir ju bättre av att det är mörkt när man vaknar och mörkt när man kommer hem från jobbet. Här uppe i norr är det inte många timmar ljust.
    Thessis77- jättekramar till dig. Visst är tanten för jävlig och hur orättvist är det inte. Som äppelblomman säger, vi är ju här på tråden av en viss anledning.

Tillsammans får vi gråta, vara ledsna, arga och tycka att livet är för jävligt. Här ska vi peppa varann och trösta.

• HaltaLotta

Brukar det ta lång tid innan man får mailet med sitt lösenord och det? *sitter o väntar*

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • Jozie

åh vad det är jobbigt att bara gå o vänta det börjar klia i fingrarna o så sitter man med sin chart flera gånger om dagen och bara vill att tiden ska gå så mkt snabbare...*suck*
    Jag antar att de flesta känner igen sig!?

En ängel går vid min sida...
  • min dotter Julia

Jozefin din kurva ser ju jätte fin ut =) ja de kliar i fingrarna på mig med :P

• min dotter Julia

HW , nja tror du verkligen de?! vill inte måla upp ngt hopp ännu.. en hel dag till i morgon.. phu.. och känner diffust "mens" ont i magen ett par dagar tillb. som gör att ja känner -jaha nu kommer mensen snart. så jobbigt.. tar på ens krafter o ork. Hur mår du?! ska du testa dig ngt mera`?!

hur kommer de sig att du får både Pergo och Provera?! , proveran gör ju att du får mens eller ska få... (om man nu inte blivit gravid dvs) Ja har fått ta provera ett par gånger, och mensen för mig brukar komma 4-5 dagar efter avslutad beh.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*