• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

En kram till Havssol! Ggrr, ska det vara så här himla svårt alltså?

• Ofir1

Snice - Som sagt så hade min gyn inget större hopp om det, så jag tror tyvärr inte att jag vågar Särskillt inte nästa månad eftersom jag ska resa bort utan mannen den 21 december och en vecka framåt, så om äl bara dröjer några dagar extra så är det kört för den månaden.
    Men ja kom på att om jag få tag i några ordentliga värktabletter + vetevärmaren så kanske jag överlever nån månad till ändå. Nu hade jag ju inget smärtstillande alls. Och nu vet jag att det blir bättre efter några timmar. Det var nog det jobbigaste, att jag inte visste när det skulle sluta.

min dotter Julia - Ja, idag är mensen första dag. Molvärken började ungefär 7 dagar innan bim för mej och har ökat för varje dag som gått. Det låter positivta tt du inte haft jätte ont varje gång. Då kanske det blir bättre nästa månad då. Just nu känns det ganska ok. Har bara medel-värk och det kan jag stå ut med. Så förhoppningsvis behöver jag inte ringa. Men iofs så ska jag ringa iaf för att få reda på pergo värdet.

Tack för kramarna tjejer! De värmer.

• Duntoffla
    Fealin- ja, det var smarrigt! Din mat lät ju också god! Det ser onekligen ut som om du haft ÄL nyligen. Skrattande Tycker du att det stämmer bra själv?

Julia- ehmm...jag tillhör ju en av dem som plussade på första försöket så jag kan ju inte säga något. Generad Jag förstår att det säkert sticker i ögonen på de som försökt länge. Men hade jag vetat att det skulle gå som det gick så hade jag mkt hellre väntat på mitt plus och gör hellre det nu och får en fullbordad ( lät som samlag det där...Flört) graviditet istället
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Fru JD

Jag igen... Hur får man till sådan där Chart Overlay som de flesta av er har på era chart-sidor?

• fealin

Duntoffla: Japp, jag hade nog äl igår. Jag har provsatt in en temp imorgon och får krysset igår. Tyvärr hade vi bestämt att vi skulle tok-mysa den här äl':en men det är svårt med hela huset full med gäster...vi fick iaf till det dagen innan och på äldagen så det får väl duga.
    Väntar du också äl eller är ni bara allmänt roade av att idka älskog

• Ofir1

fealin - ja det är tråkigt. Men vi får hoppas på nyår i stället. Tyvärr tror jag nog att det är helt kört. Negativt gravtest + mens ger ju inte så bra betyg direkt.

• Duntoffla
    Fru JD- har för mig att man går in på sharing/ home page set up och sen väljer på published charts och sen bockar i de kurvor man vill visa....
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • min dotter Julia

Duntoffla. Ingen fara ja blev gravid fooooort med vår tös, (men i mitt tidigare förhållande höll vi på i över 2 år utan bli ngt.) (Nu med min man så har vi försökt sen vår lilla var 2månader hon blir 2 år i mars.) Och dem på BB sa till mig -Se till o skydda dig om du inte vill vara här inom ett år-- Oj tänkte ja ska ja få de så lätt o bli gravid nu.. haha skrattretande (med facit i handen). =0(

• fealin

Ofir: Oj..förlåt..missade att mensen dykt upp...nyår är inte illa Kram på dig! Jag ska lära mig att läsa lite bättre...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*