• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Håller med Jozfein,ska minnsan hoppa på honom i kväll.=)

• min dotter Julia

Såå nu har ja äntligen "uppdtaerat" min temp kurva..
    Önskar er alla en trevlig 1:a advent!

• mala78

håller tummarna HW, var där (dag 20)jag tyckte äl skulle vara. Jessica, borde snart vara dags att få börja om för er. Ofir, blir spännande och se dagens temp. MDJ, det ser ju jättebra ut! Havssol, stor kram. Thessis,ser jätte bra ut för dig också. Snice, hoppas tempen ökar nu! BabyNr1, ser hoppfullt ut! cotterpin, hoppas det håller sig uppe nu! Jozfein, ser bra ut! Det var ni som har kryss. Till er andra hoppas på kryss snart eller att tiden till äl går fort! Ser bra ut för många nu, kanske blir en + våg.

BIM 25/12
  • pilsa

Fy vad ont i magen jag har,det är nog bra att ha det så här i äl tider,hoppas bara mannen vill i kväll,några förförelse tips,har ni det????? hihihi.=)

• pilsa

hm,jo,mysig middag,tänkte bjuda på korv och rotmos,men i kväll kanske man kan få till något roligare.
    ljus,ja,det ska jag ordna,vill ha nu till advent,tack för tipsen HW.=)

• Ofir1

Hej!
    Idag sjönk tempen och jag har börjat spotta
    Känns lite trist. Men är ändå glad om mensen kommer så fort som möjligt.
    Spottingen var inte brun som den brukar utan ljus röd (ursäkta). Så jag hoppas att det kommer igång helt i dag. Vill nämligen börja med pergo så fort som möjligt. Kommer resa bort utan mannen på CD 17, så jag MÅSTE ha äl innan.
    Man kan inte börja med pergo tidigare va?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*