• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • min dotter Julia

Min mage bara står ut spänt, de 2 sista dagarna nu.. Små ont till ofrån mens liknande ont, blir ju nervös nu. Känner mig verkligen uppblåst

• Duntoffla

Hej tjejer,

Visst blir man lite sänkt av vädret och mörkret. Vill ha lite snö nu! Men men...snart får jag lite julledigt. Längtar! Skulle även vilja ha ÄL nu så vore det lite mer komplett Flört

Julia-
    Jag säger som jag sagt förrut. Det kan inte bli annat än plus för dig!

HW- segt att det inte händer något för dig men så länge tanten är borta så. Hur mår du annars? Några som helst symptom?

Cotterpin- din kurva bara stiger och stiger Skrattande

Que Vivra verra- den som lever får se
  • Hs Bobbo
    min dotter Julia skrev 2006-12-04 20:02:23 följande:
    Min mage bara står ut spänt, de 2 sista dagarna nu.. Små ont till ofrån mens liknande ont, blir ju nervös nu. Känner mig verkligen uppblåst
    Din kurva ser ju lovande ut! Ingen metallsmak eller ont i brösten?
    Always look on the bright side of life!
  • Fru JD

MdJ: Jag håller med.. Du bara måste vara gravid?!?
    Fealin: Nej, det var så jag hoppade till över det där med onödigt vin, men sedan så kom ju tillrättaläggandet: Nej, några sådana viner finns ju inte om man är ensam i sin kropp!

• min dotter Julia

Inga ömma bröst (hade inte de då ja väntade min dotter heller) De enda typ var mina blodigaflytningar som var under dag 25.
    Lätt till tårar, höll på att spy idag då jag bytte blöja, "mensliknande ont" till o från i ett par dagar, och magen som började svullna upp igår.

Men annars mår jag bra.. men vet inte om ja vågar vakna i morgon o ta mig igenom hela morgon dagen..

• Henriks wife

I dag började jag känna av en liten illamående som nu i kväll har ökat massor....testar redan i morgon bitti om tempen fortfarande håller sig över coverline *hoppas*

• Ofir1

Hs Bobbo - ok, tack för att du svarade. Jag hade ju ont när jag fick mensen ja. Så det har nog inte med äl att göra. Ska fråga när jag ringer gyn på onsdag iaf.

• Duntoffla
    HW- hÅh, vad spännande! Håller tummarna! Det låter ju väldigt lovande!
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Cotterpin

Håller en tumme för HW!

äppelblomman och duntoffla,
    tack för att ni kikat
    och visst ser det fint ut än så långe!

Jag har mensvärk: stark, krampaktig sådan!
    redan på dpo 9... brukar inte ha det förrän dpo 13/14 ju!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*