• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla

Ja, du Cotterpin. Jag skulle vara lycklig om min kurva liknande din sen. Glad
    Hur lång lutealfas har du? När är BIM?

Que Vivra verra- den som lever får se
  • fealin

Duntoffla: Om jag vore dig skulle jag ta bort dina 3 första punkter som är tokhöga och tempade vid fel tid. ff kommer attfå svårt att hitta äl med dom kvar eftersom dom drar cover-linjen som ett medelvärde över dina tempar innan äl. Men jag ser att ni fortfarande jobbar hårt i sängen..

Lycka till HW och MDJ! Ser spännande ut!

Snice: Ingen temp ännu idag. Hur känner du dig?

• fealin

...eller 4 första punkter var det tom...du kan ju alltid "discarda" dom så dom inte tas med.

• Henriks wife

Tyvärr, ett minus blev det i dag...vi är super lessna önskar bara att mensen kunde komma nu så vi kan starta upp med Pergo fortast möjligt *suck*

Nu säger jag hej på ett tag så ses vi den 20:e mina vänner.......

Verkar som ÄL kan bli till Julafton och vi som ska sova hos gubbens föräldrar där sängarna knakar 

• fealin

Vad tråkigt HW...massor av kramar till dig. Ha det så bra och kör hårt på julafton..

• Cotterpin

Jättetrisst HW

Uppe en sväng och lägger in tempen... gisses säger jag bara!
    Skall nog gå tillbaka till sängen, det var kallt uppe!

• fealin

Jag håller med dig Cotterpin. Din kurva stiger verkligen till skyarna!!!! Det måste leda till något bra!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*