• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • HaltaLotta

En liten fråga till Generad Jag la in alla tempar för november månad också precis, men det verkar inte ha kommit med ? Kan man inte göra så kanske? Lägga in bakåt i tiden???

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • pilsa

Hej.

jag discardade tempen i går,den var inte tillförlitlig,sov ap dåligt och tempade alldeles för tidigt,inte lätt med sjuka barn hemma som håller en vaken,sov bättre i natt dock och hoppas på samma tur den kommande.
    vet inte vad min kropp sysslar med kanske det är som snice säger att jag inte haft äl än,men då undrar man ju över ältesten.
    ja,ja,vi får se vad som händer.

• Snice

pilsa, nog tror jag du haft ÄL. Frågan är bara vilken dag! Söndag eller måndag gissar jag på!!

Ottisen- Det ska inte vara problem att föra in en tidigare kurva! Försök att radera den kurva du startade 1 dec. eftersom du redan har en för december månad! Sedan måste du välja vilka kurvor du vill visa på din hemsida! Längst ner på Homepage sidan kan du välja "published charts" och vilka du vill visa! Man kan välja att visa flera kurvor medan man är VIP! Hoppas du förstod....

• MagdaA
    HW: Jag håller tummen vännen, de vet du! Så länge inte mensen kommit så är det pos!

MdJ: Hög å fin temp, hoppas den inte är på väg ner bara!

Snice: Du ligger som på strecket hela tiden, vore kul med en liten ökning nu!

cotterpin: Din kurva är FIN! Fortsätt så tjejen!

Jozfein: tråkigt med dippen! Men du ligger fortfarande en bra bit över coverline!
    Nu är jag FRU!!!
  • pilsa

Snice håller med dig frågan är vilken dag,jag hoppas dock på söndagen,då måste det ju ha funnits pigga simmare kvar.=)

• HaltaLotta

Snice---> Aaa, nu fattade jag! Tack! Skrattande

• pilsa

En fråga,jag har ju lagt in så att man kan rösta på när man tror att jag hade äl,men hur kan jag läsa av vad folk tror?
    någon som vet?

• johto

Ottisen: Om du tar Data->Mass entry så blir de smidigare att lägga in massa data på en gång. Har dock inte testat det själv.

• HaltaLotta

jotko---> Okej, tack! Ska kolla på det sen!

Är ju fortfarande inte så hajj på det här så att läsa av andras kurvor får jag nog vänta liiiite med.... *höhö*

• min dotter Julia

Har nu reklamerat Mitt test APOLIVA, fick en nyförpackning med tester och så köpte ja ett test från CB. Testar i morgon igen om inte mensen kommer innan dess

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*