• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Cotterpin

Tack för alla tittar!
    och.. jag gissar att jag testar på lördag om kurvan håller sig uppe tills dess.

• Fru JD

Snice: Ja, visst är det så. Jag hade denna kurva bestämt mig för att vara positiv och förväntansfull, det blir ju så mycket roligare då! Men nu när jag väl försöker så törs jag inte hoppas och tro. Det är väl en försvarsmekanism, men jag önskar att jag kunde ändra på det lite grann..

• pilsa

Blir tokig,jag kan inte få chart overlay på min sida,hur gör jag snälla hjälp.

• Jozie

Jag hoppas ni har rätt tjejer, men det är nog som du skriver FruJD att när det gäller en själv är det bara negativt!

En ängel går vid min sida...
  • johto

Har du fått till det pilsa? Har du tryckt på "Chart overlay"-knappen under din nuvarande kurva? Sen har jag för mig att man fick välja vilka kurvor man ville ha med. Sen måste du gå in på Sharing->Home Page Setup och klicka i "Add BBT char overlay" under Graphics.

• johto

Jag gjorde ett ÄL-test (billiga testers billigastae) för mer än en halvtimme sen. Sen så glömde jag att titta på det efter 5 minuter. Nu är det två streck. Det kan man inte lita på va?

Har ni kollat vad som händer med gamla negativa tester? Kollade ner i sophinken :) och dom som ligger där har inget eller ett knappt synliga steck.

• pilsa

johto,jag gör som du säger men ändå funkar det inte blir knas snart

• Ofir1

Hej! Orkar tyvärr inte skriva så mkt eftersom jag är så trött. Men har läst det mesta och håller tummarna för er som är nära/runt bim

Tänkte bara uppdatera lite hur det har gått om nån vill veta.
    Jag har fått mindre mensvärk i dag och normalare mens. Förutom i morse när det kom en gegig rosa klump. Gillade de svarta bättre då det är tydligt att det är levrat blod.
    Har varit lite orolig för att något ska vara fel eftersom det är så konstigt. Men de har inga tel tider på gyn. Men imorgon ska det iaf gå att ringa. Ska ändå ringa dit och höra blodvärden (pergo) och sånt. Så då ska jag fråga om jag behöver oroa mej för att livmodern ska ramla ut eller nått.
    Ha det bra alla. Kram

• pilsa

Kram Ofir,kan det inte vara ett missfall ändå,låter ju som det eftersom det kommer klumpar.
    hoppas du får prata med någon i morgon,skönt att du mår lite bättre.

Kram=)

• Ofir1

johto - På äl tester som inte är positiva brukar test-strecket blekna efter 10 min på mirres iaf.
    Mina positiva har dock stannat kvar och varit lika starka (starkare) i förhållande till det andra.
    Men all streck blir mer lila i stället för rosa.
    Dock fick jag positivt nästan direkt när jag fick ett sånt där jätte starkt streck. Alltså när kisset färdades över remsan.
    Om det var lika starkt som det andra så tror jag att du kan lita på att du har äl. Eller iaf ta det som en vink.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*