• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Babynr1

Snice - Ja jag ar saker. I allafall 90% saker. Har alltid spottings innan mens. Trakigt men inte direkt forvanande. Vi hade ju inte riktigt fatt till det med BD innan Agglossningen eftersom den kom dag 12 denna manad. Och det verkar ta tid det har. I morgon ska vi ialla fall ga och prata och se vad dom sager. Ska bli interesant.

Kram till alla.

• Jessica26
    Jozie skrev 2006-12-05 10:36:59 följande:
    ush, jag fick en tråkig dip idag hoppas det vänderHW: vad jobbigt med ett minusBabynr1: inte roligt med både dip och spottings cotterpin: oh vilken kurva, det kan juh inte bli fel det där! En ängel går vid min sida...
    Tror inte du behöver oroa för den dippen. Du är ju bara på 10 dpo. Kan lika gärna vara ett imp dip ju
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • min dotter Julia

Finns ingaföhoppningar kvar... Orkar inte mer nu, tempen sjönk från 36.8 till 36.7 Ett konstigt Grav test, för att andra ska visa rent o klart NEG.g-test. Blir så Jävla trött! Lägger in bild i mitt kollage

• Duntoffla
    Fealin- tack för tipset! Jag bytte temptid på en timme. Det är därför. Jag discarda dem. har ju än så länge inte fått ngn direkt höjning ändå.

MDJ- Vilket skumt test! Kör med CB istället! *håller tummarna* Din lilla dip behöver inte betyda något. kram

HW- fasen vad trist! Hoppas att tanten kommer då så att ni får börja om. Om du nu inte är gravid alltså... *kram*
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Snice

Min dotter Julia- dippen idag är inte stor och behöver inte betyda nåt. Jag håller med Duntoffla! Det där testet verkar knepigt... köp ett CB och testa imorgon igen! *kram* PS. Fasen vilken söööt dotter du har! Såg ju bilderna bredvid testet!

• min dotter Julia

Snice & Duntoffla , Ja de var jätte konstig, tyvärr syns de ännu sämre på bild än vad de gör, min man blev först glad men då är du ju gravid, men så läser man Apolivas (apotekets egna grav test) att man är inte gravid om inte båda strecken går åt samma håll.. Ja jag får kanske åka o köpa så jag har hemma även om mensen skulle komma så har ja ju de till nästa test period annars har 2 hormon behandlingar kvar.

Snice, tack så mycket värmde din komentar om min dotter!

Tack för att ni finns här och stöttar mig

• Fru JD

Kram till HW: Blä för negativa test!!
    MdJ: Dagens temp?? *nyfiken*
    Thessis77: Hur känns det för dig? Tempen ligger bra över coverline än så länge.
    Babynr1: Hur går det? Har det stannat av eller blir det mer?
    Äppelblomma: Jag hoppas verkligen att du får ditt kryss snart!
    Snice: En riktig zigzag-kurva har det blivit... Nu får den ta och vända uppåt för gott. Hoppas dina magkramper är ett tecken på något bra!
    Cotterpin: Ojojoj! Kurvan vänder stadigt uppåt efter 7 dagar DPO! När ska du testa??
    Jozfein: Förstår att du oroar dig! Man vet att det inte behöver betyda något alls, men det är väldigt svårt att ta in när det gäller en själv, eller hur? Kram!

• Snice

Håller med Fru JD. När det gäller sig själv så är man hur kritisk och pessimistisk som helst! Hade jag tittat på min kurva och den tilhörde nån annan så hade jag säkert plockat fram godbitarna och tyckt den var jättefin! Så är det nog för oss alla! Vi överanalyserar vårt eget... Men det är väl en förvarsgrej också för man vågar inte tro för mycket!

Idag är jag dubbel i mitt tänkande... ena minuten tänker jag att jag nog är gravid.... sen i nästa förbereder jag mig för mens om nån dag! Hmm.... Tur att jag snart ska iväg och jobba så jag slipper fundera så mycket!!!

• Thessis77

Hej alla,

ett stort tack till er som kollat på min kurva. Försov mig ordentliget imorse så jag lät bli att tempa helt och hållet.
    Har ju BIM idag men tanten har inte kommit än. Kanske imorgon då, för det är möjligt att jag hade äl en dag senare än vad ff lagt ut. Dessvärre så testade jag ju negativt igår med CB digital, så jag har nog tappat hoppet redan.

Kramar till alla som testat negativt eller fått tantbesök!
    Ja, och åt er andra också förstås!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*