Bäsebus skrev 2006-12-11 14:48:27 följande:
Skrattigtjej: Håller helt med föregående talare. Det är klokt om du tar tag i dina problem, prata med någon kanske, läkare vet vad de gör, ifrågasätt gärna läkaren direkt men ta det lugnt, för om du blir så hysterisk så tycker de kanske att du ska vänta! Ett gott råd bara... Tänk dig för och ta det lugnt! Allt löser sig i slutändan Kram *~*~*Gryn i magen Vul imorgon*~*~*
jo läkaren vet kanske vad dem gör...
Men dessa läkarna kan vänta länge innna dem ingripper
vilket är frustrerande
var kanske ingen bra idee att flytta hit förens jag löst min sjudoms bild, nu när ja tog mod till mej gå till gyn och allt får man sånthär memötande av dem
dem kan inte ens fastställa vilken sjukdom jag har vägrar att fördjupa sej med tester för att vara säkra på vad det är jag har..
hur roligt är det
dem upptäker nåt dem tror är sjukdomen pco på vul sedan har jag anlag för endo i släkten och väldigt stark känsla att dem bord ekolla upp det..
ja som verkligen hatar blod prov och allt kämpa för att dem ska lyda mina ord...
för att dem ska undesöka mer grundligt
tillomed halmstad lasarett ansåg detta sjukhus ja går på här bryter mot regler...
Jag orka bara inte med långa processen av anmällningar och sådana saker...
de tar tid och ork och energi...
men ja ska bärja tempa ändå, för att hoppas att kroppen återställer sej själt kanske iaf några månader så jag ha tur att bli gravid vanlig väg som dem flesta blir..