• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla

Är det någon som vet hur man gör få att skriva in text på själva charten? Har sett att en del har en blå text där...Fundersam

Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

Känner mig så konstig,brukar ni oxå göra det i väntan på mens?
    just nu är jag så nedstämd och magen känns som om jag har en sten i den,vill inte leta symtom för jag har liksom gett upp innan denna gången men varför ska jag må så här alltid innan mens?
    önskar att hon kom för tidigt så att vi får börja på försök nr 15.

• Duntoffla

Men åh, vilken tråkigt dipp jag fick idag! undrar om den är på väg neråt inför mensen?Ledsen
    Av någon anledning tempade jag igår kväll precis efter att ha lagt mig ( dvs inte ha vilat alls) och tempen låt på 36.38 mot 36.77 på morgonen. Hade nämligen ganska kraftiga stick i magen och fick för mig att kolla tempen. Hade ju hoppats på en låg temp idag så det kunnat vara en imp.dipp Flört.  Fanatisk eller? Visst borde väl en temp vara mkt högre på kvällen än på morgonen? om man har rört sig och så?

Nåväl, nu ska jag skita i att leta symptom, festa på torsdag med jobbet och vänta in mensen. Nya tag nästa år!

Que Vivra verra- den som lever får se
  • fealin

Duntoffla: Jag tror inte att tempen är på väg ner för att mensen är i antågande....det är för tidigt. Kanske en fin imp.dip! Vi håller tummarna!

Fru JD: Din kurva ser ju jättefin ut. Jag tror inte det är menssmärtor du har

Min temp gick ner 0.1 i dag men den ligger ju fortfarande på den "övre" nivån.

• fealin

Tänk...igår var jag så optimistisk och idag känner jag att jag definitivt inte är gravid.... Det svänger!

• äppelblomman

fealin - Upp med humöret! Tänk på att imorgon är det Lucia, såå mysigt!

• fealin

WOOOOW Vilken kurva du har äppelblomman!!!
    Det kan ju bara sluta på ett sätt! Ingen julglögg för dig minsann!!!

Jo..i morgon är det lucia..jag har precis gjort pepparkaksdeg nu så barnen kan baka när dom kommer hem från skolan..

Jag mår illa den här mogonen också..om nu det är något positivt. Jag deppar inte ihop om jag inte skulle vara gravid. Det får ta den tid det tar helt enkelt!

• äppelblomman

Fru JD - Dagens temp? Så nyfiken!

fealin - Inte lägga för stor vikt vid denna lilla sänkning..

Duntoffla - Kan bli ett imp. dip..

pilsa - Nu har tempen vänt uppåt!

n1ettan - Borde komma ett kryss på kurvan nu!

• äppelblomman

fealin - Man kan ju hoppas! Vissrligen gillar jag glögg men det finns ju alkoholfri sådan också..

Mysigt att baka med barnen.

Kanske att ditt illamående betyder något positivt? Du ska se att tempen vänder uppåt imorn!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*