Inlägg från: skrattigtjej |Visa alla inlägg
  • skrattigtjej

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Hej kan någon hjälpa mej med temp metoden

ja försökte nu på några dagar in på min mens och ja föstår typ ingenting
    hoppas de e ok att ja fråga här?

Emmy
  • skrattigtjej
    Snice skrev 2006-10-09 15:17:37 följande:
    Åhhh grattis Myliten!!! Häftigt!! Det visste vi ju!! Nu får du äran att flytta dig till lyckostarna!!Vilken plustråd detta är!! Hoppas det fortsätter i samma anda!skrattigtjej- klart du är välkommen här med dina tempfrågor! vad undrar du över? Har du nån kurva i t.ex fertilityfriend?Sen en fråga om ÄL-tester... Jag prövade ju och fick helt blankt varje gång... endast det strecket som visar att testet är utfört på rätt sätt visade sig (som sig bör)... Ni som får positivt på testen- hur visar det sig då? Är strecken lika starka eller ett starkare? Jag frågade lite om ÄL-tester för två veckor sen men fick aldrig några svar... kanske ni kan förklara lite nu! *kram*
    ja jag blev nyss meddlem någon länkade här om temp metoden
    Men ja ha läs och skriv svårigheter så ja förstår inte engelsk text så bra så ja tror ja gjorde fel... Men den säger ja isf ska vara fruktbar imon och 3 dagar framåt..
    ska ja chansa på dessa dagar då?
    Emmy
  • skrattigtjej
    Havssol skrev 2006-10-09 15:30:05 följande:
    skrattigtejej: Kör järnet nu!
    haha tycjer du de
    shit synd jag hade slut på äl tester :-/
    tänk så e de inga bra daga nu att ha sex
    haha,... nja... kanske nåt fel på mej
    ha snart försökt i 2år
    men aldrig med temp metoden..
    Snice skrev 2006-10-09 15:31:55 följande:
    skrattigtjej- Har du någon länk till din kurva? Den hittar du om du trycker på "Sharing" och sen på "Home Page Setup" och sedan ganska högt upp på sidan så finns en URL-adress.Vi som finns här hjälper dig så gott vi kan!! Välkommen!Myliten- inte ska du ha dåligt samvete för att du plussar före en del... som vi alla vet så är det ju inte turordning som gäller i bebbe-görandet! Jag blir då lika glad för alla som får sitt efterlängtade plus, vare sig de väntat nån månad eller flera år!
    tack så mkt
    haha ja kan inte de där med kurvan och de
    ja ha inte satt in nån kurva ännu
    men ja ha sktivit ner temp graderna jag tagit i ca 4 daga..
    men ja kan hämta dem skriva de i tråden om du vill?

myliten Online

grattis hoppas allt går bra nu...
    Emmy
  • skrattigtjej

ja vet ej om ja ha gjort rätt haha

Emmy
  • skrattigtjej

MIna konstiga temperaturer..... Ja tror inte min temp fungera elle så e jag  inte männsklig
    började på dag 3 i mens cykeln elle inne på dag 2 elle nåt

torsd 5/10: 33.7 grader
    Fredag 6/10: 35.1 grader
    Lördag 7/10: 34.5grader
    söndag 8/10: 34.6 grader
    Måndag 9/10: 34.6 grader

Emmy
  • skrattigtjej
    Ankiz skrev 2006-10-09 15:54:19 följande:
    skrattig tjej: Det blev lite fel där.*Logga in på FF*I menyn till vänster går du in på "Sharing" och sedan "Home page setup".*Högst upp på sidan står det då: "Your Charting Home Page Web Address:"*I rutan under där är länken som du ska kopiera!
    tack ja ska göra ett försök
    Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*