• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

ja visst kan jag bli gravid ändå.
    men man blir lite konfunderad när örontermometern visade jätte högt och mun visade jätte lågt.
    nu hoppas jag att detta ska funka bättre så att man har en chans att analysera på ett vetigt sätt.

• Jordgubb

Jag som är relativt ny här undrar vad en impdip är och varför det ibland blir streckade linjer istället för heldragna vid äl och coverline?

• Jessica26
    Jordgubb skrev 2006-12-12 22:13:02 följande:
    Jag som är relativt ny här undrar vad en impdip är och varför det ibland blir streckade linjer istället för heldragna vid äl och coverline?
    En imp.dip är när tempen går ner (dippar) och sen går upp igen dagen efter och imp står för implantation alltså ägget fäster. Ett ganska bra tecken på att man lyckats bli gravid men det är inte alltid det stämmer men ofta.
    Den streckade linjen som blir är för att ff är osäker på om Äl var där de satt ut den. Det är bara att fortsätta tempa och se om den blir heldragen snart

Lycka till och fortsätt fråga om det är något du undrar
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Duntoffla

Tack Snice för tipset med texten! Ska kika på det vid tillfälle.

Que Vivra verra- den som lever får se
  • Snice

Gomorron! Önskar er alla en fin Luciadag!!!

• Duntoffla
    God morgon Snice!

Tack detsamma!
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

Tack Snice,det samma=)

bläää,min kropp är skum,nu sjönk tempen igen,kanske posetivt för att vara min kropp,eftersom den är så hög i vanliga fall,får hoppas på det i alla fall.

• Modeshi

Hej..

Far man vara med har kanske? Sag att nagra av mina gamla temp komipsar fran niomanader.se holl till har, men det ar ju sa kul att traffa nya som tar termometern till hjalp!

Har ar min link: www.fertilityfriend.com/home/107dbe

Vet inte vad det ar for fel pa mig den har manaden, men agget verkar to sin tid att bli redo. Gick i och for sig och blev sjuk mitt i min vanliga agglossningstid, men nu ar jag ju frisk sa nu vill jag ha hog temp!!!

/Bam

• fealin

Tack Snice och detsamma till dig

Min temp ökade idag jag mår fortfarande illa som en gnu på mornarna...hoppas att det är något bra med det.

• Bäsebus

Ser bra ut för fealin och äppelblomman, hoppas på pluss för er

*~*~*Gryn i magen *~*~*
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*