• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • myliten

Tjena tjejer! Tittar in till er efter att ha varit på resande fot nästan en månad. Fortfarande gravid, vecka 10 nu!

Kul att se att Magda84 och KEK har plussat! Grattis! Håller tummarna för er andra.
    fealin- ser spännande ut, en liten annorlunda utveckling denna månad.
    FruJD - tempen håller i sig! Hoppas, hoppas!
    Äppelblomman - trist med sänkning, men som fealin skriver: vi ger inte upp riktigt än!

• fealin

Äppelblomman jag önskar verkligen att det luter åt något bra för oss båda!
    Hejsan myliten!! Vad kul att du tittar in och att du fortfarande är gravid! Hur känns det? Rest en månad? Får man fråga var du har varit?

• äppelblomman

myliten - Så kul att "se" dig igen! Har du haft det bra? Hur känns det att vara i v. 10? kram!

• fealin

och myliten..jo, min kurva ser annorlunda ut från tidigare. Hittills har den ju alltid sjunkit på dag 10 men det gjorde den inte nu utan ökade istället Det är det positiva med att ha likadana kurvor..man ser ju när det händer något med den.

FruJD WOW..det var ju ingen sänkning idag! Hoppet lever!!

• Fru JD

Fealin: Tack! Fast spotting, tyvärr. Störtsäkert mens-symptom för min del... Vad roligt att din kurva gick upp!!

Myliten: Hej, vad roligt att se dig och att du fortfarande är gravid!!!

Äppelblomma: En jättekram till dig!!!

• fealin

Neeej, FruJD!!!!!!! massor av kramar! Blir det glöggparty nu då?? *ler*

• HaltaLotta

Min temp är helknasig :-s

Kan väl vara flr att precis börjat jobba heltid istället för 50% kanske? Vad tror ni?

Men i och med att jag går upp tidigare och därmed tepar tidigare också så borde väl tempen i såna fall vara lägre än normalt? Hemlis

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • Duntoffla
    Äppelblomman- det är inte kört än! *håller tummarna*

FruJD- vad tråkigt med spottning. *kram* Du får se till att njuta av julen och vinglögg.

Myliten- kul att höra att allt är bra med dig och bönan. Skrattande
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • äppelblomman

fealin, Fru JD och Duntoffla - Tack för ert stöd!

• skrattigtjej

hej allihopa

Nu den 25 ska jag köpa REDIG TEMP

bara hoppas de inte e försent.. när ska man ig börja tempa första gr??

OCH snälla kan någon förklara mer hur det går till kan man tempa när man  e sjuk tex??

skulle vilja ha all info ni har.. så ja e mer redo...

denna gr ska ja tempa.. för att hålla koll om jag ha äl nu när ja trännar med

krama

Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*