• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

pilsa - Testar imorn eller på sön, beroende på hur tempen beter sig. Kanske att tantskrället kommer under helgen också.. men hoppas inte på det förstås!

• pilsa

äppelblomman,nu blev jag sååååååååå sugen på att testa,men jag tror att det är för tidigt för mig,tog ett äl test,ja,jag vet att jag är knäpp,men det visade nästan posetivt,undra vad det betyder.
    Det betyder kanske inget alls,men jag är testoman inser jag nu.

• äppelblomman

pilsa - Nu känner jag mig skyldig till att ha påverkat dina tankar om att testa!
    Ibland kan det väl vara så att ÄL-test kan visa positivt vid graviditet, har hört de som anat graviditet på det viset. Själv har jag aldrig använt ÄL-tester, så jag ska väl inte säga nåt egentligen.
    Inte svårt att vara testoman enligt mig. Krävs stor vilja att avstå, när man väl fått det på hjärnan!

• pilsa

ja,jag vet att visa får ett posetivt ältest när de är gravida,men jag litar verkligen inte på det.
    men du,det är verkligen inte ditt fel att jag testade,utan mitt eget så det behöver du verkligen inte känna.
    tror nog att mensen lika väl kan komma nu för nu har jag fått lite mol i magen,så vi får se.
    hoppas du får plusa i helgen,snacka om Julklapp=)

• äppelblomman

pilsa - Bara väntan som gäller nu, för oss båda!

• pilsa

En fråga om lutealfasen,om man nu har en älfri månad så stämmer ju inte den uppenbarligen,men är den samma när man har en månad med äl igen,eller kan den ändras då?

• Jordgubb

Ser jättebra ut för dig Äppelblomman. Har ff testat idag? Enligt din sida står det ett T på stats, betyder inte det att det ska testa?

• skrattigtjej

MIN FARMOR DOG IDAG

jag HATAR LIVET JUST NU

ALLT BARA KOMME PÅ EN GÅNG MIN KÄNSLA VAR RÄTT

VARFÖR JUST HON OCH NU???

JULAFTON E FÖRSTÖRD NU HA JA INGEN KÄNSLA FÖR JULEN ALLS

JA SAKNA HENNE FICK ALDRIG SÄGA HEJ DÅ JAG HATA MEJ SJÄLV FÖR JAG ALDRIG GICK ME DEN GR NÄR JA KUNDE SETT HENNE INNAN HON BLEV SJUK OCH INNAN HON DOG

hon var inte min bilogiska men jag ÄLSKA JU HENNE SOM MIN BIOLOGISKA..

HUR SKA JAG SÄGA TILL LILLA SYSTER OM INTE MINA SYSTRAR KOMME FÖRE

jag orka inte nå¨t mera.. ja palla inte

varför just hon??? varfdör inte vår biologiska farmor som alltid skitit i oss

JAG HATA LIVET

INGET BRA DRABBA MEJ FUNDERA ATT BARA TA MITT EGNA LIV JA HATA MEJ SJÄLV

ja hata live utan farmor så ha ja knappt nåt leva för hon levde upp mej hon fick mej må bra hon fick mej alltid attt tänka att de fanns nån som brydde sej om mej

ja kan inte fatta att hon e död

FÖRLÅT MEN VA BARA TVUNGEN SKRIVA AV MEJ FÖRLPÅT

Emmy
  • Bäsebus

skrattigtjej: Beklagar sorgen.... Ser samtidigt att du absolut INTE är redo för barn.

*~*~*Gryn i magen *~*~*
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*