• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

jordgubb: Din kurva ser också fin ut. Känner du av någoting?

Pilsa och Duntoffla: Tråkig tråkig väntan när inget händer mitt mellan äl o BIM..passa på o julpyssla nu eftersom ni kommer hänga på fl hela tiden strax innan jul..

• pilsa

Godmorgon=)

vad hände i dag tror ni? jo min termometer gick sönder,suck,fick ta örontermometern och då steg ju tempen till skyarna.
    kan man inte räkna om en temp med en decimal till 2? på något sätt borde det ju gå tycker man,eller?

nåväl i morgon eller på söndag ska mensen komma enligt min lutealfas,men jag har inga känningar alls,får se vad som händer.
    en till konstig grej är att jag har fått svamp i underlivet,det har jag inte haft på flera år,fattar inte varför jag har det nu.

Ha en bra Fredag alla=)

• fealin

..Det jag skrev till Pilsa o Duntoffla gälelr dig med n1ettan! Kanske en extra fin julklapp i år! Tomten lär vara snäll har jag hört..

• fealin

Pilsa: Tråkigt med termometern. VAr inte den ny??
    Ska du ha mens nu? Du har satt ut BIM till den 22/12?

• MagdaA

Fru Jd: tråkig sänkning där, hoppas det bara var nått tillfälligt och att du snart är uppe igen!

äppelblomman: hög å fin temp! När ska du testa?

fealin: tycker om din kurva. hoppas den håller sig där uppe!

Jordgubb: oj! va mycket högre du ligger nu än innan äl. Hoppas det tyder på nått pos!

Duntoffla: OJ! Vilken temphöjning just efter äl! Snyggt! Håll dig där nu!

Pilsa: Din temp går väldigt mycket upp och ner. vad har du för termometer? Eller sove du oregelbundet?

Passar på att sprida lite grav-baciller när jag endå är i farten! Skrattande

Nygift och gravid!
  • pilsa

fealin,ja,den var ny,men jag dränkte den nog.*S*
    jag har satt ut den 22 det är mitt testdatum,men mensen ska komma nu.

• fealin

Tack Magda för gravbacillerna! Vi behöver dom i den här tråden. Har varit lite dåligt med sånna.
    Hur är det med dig och fröet? Känner du dig gravid nu?

• fealin

Pilsa: VA? *s*..dränkte du termometern??? Hur lyckades du med det? Var den olydig eller??

• pilsa

Magda,som jag skrev högre upp så har jag dränkt min "vaginaltermometer"så i dag tog jag örontermometern.

• MagdaA
    fealin: om jag känner ig gravid? OJA! Mår illa dygnet runt! Inte roligt, men jag ska inte klaga! Sen har jag lite känningar kring fogarna, gaser och ömma bröst, börjar grina för ingenting, såg "Extrem home makeover" igår, bölade som en tok!
    Nygift och gravid!
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*