• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla
    Fealin- gud vad tråkigt! Jag hoppades så på dig! Hoppas att det är pga Voltaren men som du säger så kanske det inte påverkar så mycket tyvärr. skitmens!Ledsen

Tror att jag kommer att få joina glöggklubben snart jag med. Tycker att mina tuttar svällt lite som vanligt innan mens. Men men...det får bli nya tag nästa år och september är en bra månad att födas i. (både jag och killen är födda dagarna efter varann) Hoppas att du får en superhelg!
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • äppelblomman

Hej på er alla! Har varit mycket aktivitet sen jag loggade ur igår em!
    Tempen sjönk lite idag men fortfarande inga spottings. Värken i magen också kvar. Testade inte idag men testar nog imorn om inte tempen dyker.

fealin - Så trist med en sänkning! Men har ju fortfarande inte gått under cover.

Jordgubb - Hur är det hos dig idag?!

skrattigtjej - Beklagar sorgen, aldrig lätt att mista någon som stått en nära. Precis som de andra redan skrivit, så vore det nog en bra idé om du vände dig till någon för att prata. Låter som om du har många känslor och tankar som behöver "redas ut". Hoppas det löser sig för dig och att du i framtiden blir redo att skaffa barn. Kram!

• Duntoffla
    God morgon Äppelblomman!

Din temp har ju bara sänkt sig marginellt så det är nog ingen som helst fara. Hoppas att den stannar eller stiger. Tror att vi här är lika spända som du. Flört Men din kurva ser ju så himla bra ut.
  • äppelblomman

Duntoffla - God morgon! Ja, håller sig tempen eller stiger så lutar det åt att det blir ett test imorn. Är så himla nervöst att testa bara!

• Duntoffla
    Äppel- jag förstår det! Man blir ju så besviken om det inte syns något. Om inte min mens kommer innan så ska jag nog testa nästa fredag. Men förhoppningarna är inte så stora.
  • äppelblomman

Duntoffla - Ja, egentligen är det dumt att testa innan BIM, fast det är svårt att låta bli ibland! Bättre att vänta lite extra, det är ju såå trist att testa neg..
    Jag hoppas för din skull i alla fall!

• johto

Jag har haft ont i bröstvårtorna sen ÄL. Beror det på progesteronet?

• Duntoffla

Tack för det Äppelblomman!

• Jordgubb

Jag fick också en sänkning idag, men inte under coverline än ialla fall, så man får väl se imorgon om tempen fortsätter sjunka eller om den vill stiga igen. Vet inte vad jag ska tro, kanske kroppen spelar en ett spratt, men jag har fortfarande kvar den mystiska smaken i munnen. Fast jag dricker kaffe och borstar tänderna känner jag den ganska snart efter ändå.
    Fealin: jag hoppas våra tempar går upp igen imorgon. Vi får hålla tummarna.

Har lite ont i nacken idag (var värre igår). Jag skulle nämligen visa min son hur man gör en kullerbytta häromdagen, men man är ju inte lika vig som när man var ung. Så jag antar att jag sträckte någon muskel vid nacken för jag har svårt att vrida på den, men idag känns det bättre så det går åt rätt håll. Funderade ett tag på att åka in till akuten om det inte blev bättre.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*