Hej alla goa!
Snice och N1ettan: Japp, här är mensen på ingång. Konstigt nog så hade jag värsta mensvärken redan natten till i måndags. Sedan har det varit bra, men nu gör det lite ont igen. Jag är lite trött på att ha en kropp som känner av både mens och ÄL så starkt. Halva mitt liv går åt åt att PMS, mens, PÄL och ÄL. Ett hormonpaket är vad jag är... Tack för att ni tittar till mig!!
Fealin: Du och jag är lika då, jag blöder också kort. Fast nu på senare tid (när jag har börjat att ifrågasätta precis nästan ALLT med min kropp) så har jag funderat på om det är bra. Får man ut allt när man blöder så lite? Okej, jag kan nog erkänna att jag överanalyserar lite. Fast bara lite.. Och ja, skendräktiga kan dricka starkvinsglögg, men jag hoppas förstås på att det bara blir saftglögg (hua!) för dig!!
Äppelblomma: Hej! Hur känner du dig? När ska du testa igen och vilket märke använde du på testet som du tog häromdagen?? *nyfiken* Precis som alla säger så ser det ju väldigt fint ut för dig.
Jordgubb: Du är mitt i den värsta tiden (tycker jag alltså) mittemellan ÄL och BIM. Hur känns det? Precis som Pilsa skrev i ett tidigare inlägg så blir även jag ganska nedstämd under denna tid och tycker att det är så jobbigt att vänta. Så fort jag vet hur läget (avs gravid/icke-gravid) är så känns det genast bättre tycker jag.
Duntoffla: Med en vecka kvar till BIM så kan ALLT hända.
Ofir: Tack! Tips som kan underlätta det där som är så häääärligt annars, men som blir så tekniskt och prestationsinriktat i ÄL-tider får du gärna dela med dig av. Jag ska kika in på sidan vid tillfälle.
Jessica: En megamega-kram till dig!! I allt som Snice skrev, instämmer jag. Jag önskar så att ni får en liten syster eller bror till er fina Emilia snart!