• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Min temp är då hoppig denna gången... trodde den stabiliserat sig sen jag slutade jobba natt och kommit i gång kroppsligt... Men nu hoppar den upp och ner! Har haft ovanligt lång mens också... förra mensen var lång men det berodde nog på att den månaden varit ÄL-fri. Känner mig trött och less! Ska dessutom jobba helg...

äppelblomman- nyyyyyfiken på dagens temp!!!

• äppelblomman

God förmiddag!
    Tempen ligger kvar på samma nivå! Jippi!! Var så säker på att den skulle sjunka. Har inte testat idag men ev. att det kan ske i helgen. Just nu moler det i magen men annars känner jag mig ok.

Fru JD - STOR KRAM till dig!! Även om man i princip är säker på mens ,så är det lika förbaskat trist för det. Lite glögg ikväll då kanske?

Johto - Grattis till krysset!

fealin - Du bryter verkligen mönstret mot tidigare kurvor! Hoppas hoppas!

Jordgubb - Ser fortfarande fint ut!

• pilsa

kanske jag är lite tjatig,men jag är nervös denna gången,vet inte men eftersom all värk är borta mot tidigare månader och mensen ska komma i morgon eller på söndag då brukar det verkligen kännas.
    kroppen kan ju luras som den brukar göra så jag får försöka att släppa förhoppningarna,men skumt känns det.

• äppelblomman

pilsa - Här finns en till som känner sig skum..!

• pilsa

äppelblomman Hur känner du dig?
    har du några symtom??

• äppelblomman

pilsa - Bara lite värk i magen men annars som vanligt. Brukar ha redig PMS men nu känner jag verkligen inget. Brösten brukar t.ex vara jätteömma men nu är de inte ens ömma om jag klämmer på dem. Mysko som sagt.
    Har du tänkt testa och när i så fall?

• pilsa

Oj,testa,äppelblomman det har jag knappt vågat tänka på,ska nog vänta till den 22 då ff har satt ut testdatumet,om jag kan hålla mig förstås,fast mensen kan ju komma i vägen oxå.

• äppelblomman

pilsa - Ok men hur kommer det sig att FF satt testdatum nästa fredag om du tror på BIM imorn? Var inte min mening att stressa dig.

• pilsa

ja du,de går efter 18 dagar,eftersom jag bara har haft 2 st temp kurvor med garanterat äl,så vill de att jag testar 18 dagar efter.
    men min lutealfas är 13 dagar vilket betyder att jag ska ha min mens i morgon eller på söndag.

• äppelblomman

Ok, då hoppas vi förstås att tanten håller sig undan tills dess och att du får ett fint plus!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*