• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Fealin jo,jag vet,men den jäkeln överlevde ju så jag måste ju vara snäll mot den nu annars kanske den attackerar mig i sömnen,man vet aldrig.=)

• fealin

Jo du Pilsa...What comes around goes around...MOHAHAHAHA...du kommer bli hemsökt ikväll....

• Duntoffla

Hahaha Fealin! Jag har också svårt med bokstäverna idag. Får skriva om orden flera gånger. Tror det har att göra med gårdagen... Är lite trött. Ska snart äta lite middag och kolla på film.

Men att böla till Extreme makeover är rätt stort! Jag tyckte jag var blödig när jag bölade som fan till Nannyakuten när jag var på tjocken

Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

fealin fy vad stygg du är,hur ska jag nu kunna sova,utan att drömma om en attackerande låg tempande termometer.buääääääääääää.=)

• fealin

Duntoffla...jo...INGEN bölar till extreme makeover..
    mat o film låter som en bra kväll!

Pilsa:...det är bara att ge sig på nytt vattenbad till den...skam den som ger sig!

• fealin

....fast jag vet inte om nannyakuten heller är så himla sorglig..................

• HaltaLotta

Alltså - OM man skulle ha en ÄL-blödning, skulle den då möjligen kunna vara brunaktig itsället för rödaktig? Förvånad För idag hade jag en brunaktig flytning liksom, men inga andra tecken på att ÄL är idag. Inga andra flytningar eller inget.

En annan gång hade jag en ÄL-blödning, men då var den mer som en röd blodstimma mitt i "äggvitan" Räcka ut tungan så att säga, inte alls som dett knas idag.

Knas knas..... Hemlis får väl hoppas på att sambon min orkar förföra mig i natt när han kommer hem efter en blöt (antar jag ) julfest med jobbet! *höhö*

Förlåt förresten för att jag är så dålig på att följa era andras kurvor, men som sagt..... har inte ens fattat riktigt hur allt med FF funkar än så det är bara därför!

Trevlig helg alla! Nu blir det rödvin och fryspizza för min del!

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • skrattigtjej

hej alla och tack frä ni beklagar sorgen

nej jag tänker inte skaffa några planerade barn nu på ett tag

de får ta sin tid

ja fundera på söka hjälp nu

för att hon betydde så otroligt mkt för mej så ja kan bara ta hand om mej själv och min familj just nu

ja vill iaf att de ska sjunka in och begravning osv över

sen senare kanske de blir

Emmy
  • Jozie

Fru JD: Kramar till dig, såg att du fått besök!

äppelblomman: den ser fortsatt bra ut din kurva!

fealin: fint med en liten höjning idag, rise rise!

skrattigtjej: jag beklagar sorgen , jag förstår att det känns tungt och särskilt när en när och kär måste gå vidare...
    jag måste nog hålla med de andra om att du kanske borde ta dig en ordentlig funderare på om du verkligen är redo för barn. Kram!

Trevlig helg allihopa!

En ängel går vid min sida...
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*