• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

Fast trycker jag på länken här så syns inte dagens temp...skumt idag! Har det stulat för någon annan?

• fealin

Duntoffla: Jag håller med om att din kurva likanr den förra. Men skillnaden kan ju vara att den inte sjunker bara om 3 dagar! Du får inte ge upp än!

• Duntoffla
    Fealin- jag loggade ut och in igen och då uppdaterades FF. Testa det! SKönt att den steg igen. Ska kika så snart det går...
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Duntoffla

Nu ser jag din Fealin! Ser bra ut! *hoppas*

Ja, min är för lik. Stämmer rätt bra med temparna som ligger 0,1 under förra kurvan. Tempar ju en timme tidigare nu. Tyvärr har jag ingen bra magkänsla. Spottings borde komma imorgon eller tisdag.

• fealin

Jag funderar på om jag ska discarda gårdagens temp då antagligen volarenen puttade ner tempen några hack....fast egentlgien spelar det ju ingen roll...

• Duntoffla
    Fealin- det spelar ju egentligen ingen roll. nu har du en fin höjning. Din ser annorlunda ut mot förra kurvan så det måste ju vara bra. Den är mer "hoppig" nu. Det kanske är bönan därinne som hoppar upp och ner Flört
  • fealin

*s*..en hoppböna??? Jag har fortfarande inga förhoppningar. Men jag håller med om att det är roligt när kurvan beter sig annorlunda. Nu ska vi ut i skogen o hämta gran och grilla korv! Kanonväder ute!
    Ha det så bra idag!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*