• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

glömde,är jag inte gravid,önskar man ju att mensen kan komma så att de värsta kramperna är över till jul.

• äppelblomman

pilsa - Hoppas att du har rätt!
    Det rekommenderas ju att inte testa för tidigt men det kan ju vara såå svårt att låta bli.. Du känner bäst själv.

• Duntoffla
    Äppelblomman- att inte ha menskänningar är ett bra tecken. Så hade jag när jag plussade förut. Inga grav.symptom direkt och avsaknad av mens symptom också. Testa onsdag eller något så borde något synas på testet
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Ofir1

Hej alla skendräktiga!!!
    Jag håller tummarna för att inte det stämmer och att vi får många fina pluss nu till jul

Massor av kramar till er som fått mens

Äntligen har min temp gått ner efter pergon.. Jag ska ha äl i morgon så jag väntar och hoppas.
    Fick ett nästan pos äl test i dag dessutom. Jag gjorde inte helt rätt heller så det är möjligt att det skulle va helt pos egentligen

kram på er allihopa!

• pilsa

Hej ofir,kul att se dig,jag tog oxå ett äl test nu galen som jag är,det var starkt posetivt,men jag litar inte på det.
    hoppas du mår bra.

• Ofir1

pilsa - Jodå, jag mår bra.. tråkigt att vänta på äl bara!
    ohh, vad spännande! Det behöver ju inte betyda grav, men kanske gör det de. Jag måste ju medge att det låter bra iaf.
    Jag håller tummarna för dej tjejen!

• pilsa

tack ofir,skönt med lite tummar,det behöver jag,nr 14 är ju ett jämnt och fint nr att plusa på oxå.:D

• Ofir1

pilsa - Ja, det kanske kommer att bli ett riktigt turnummer Hoppas det!

• min dotter Julia

Har en fråga till er.. Är de någon mer än jag som använder glidmedel?! Ja använder Klick, men har hört att de kan innehålla spermiedödandemedel, Är de någon som vet något om detta?! stämmer de ens?! På apotekets sida om produkten står de ingenting.. Någon som vet vad de kan bero på att man kan bli/vara så "torr"?!(blivit så torr efter ja fått barn Ursäkta.. )

• n1ettan

Min dotter Julia-Jag brukar också använda glidmedel. Min sambo är dålig på förspel, han tycker säkert att det är överskattat...*ler*. Dagarna kring ägglossning använder vi inte glidmedel, utan lite saliv i så fall. Jag har hört att det inte heller är bra för de små simmarna så jag har köpt ett glidmedel som heter Pre-Seed nu. Det skall befrämja/underlätta/ ej försvåra transporten av simmarna. Köpte det på storkhjälp över nätet.

Men vi ägnar ju inte vår tid åt BD längre...*suck*. Vi får se om våra dyrt inköpta tuber av special glidmedel ens kommer till användning...*jodå, det tror jag*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*