hej på er! eftersom jag klev upp 2 timmar tidigare än vanligt idag (02.45) och dessutom knappt sovit 5 timmmar och under den tiden vaknat 3 ggr så ids jag inte lägga in tempen idag. känns lite surt för jag ville verkligen se hur kurvan blev. Tempen var lägre idag, men det är ju kanske inte så konstigt...
Har haft mensvärk sen kl 4 i morse, men ännu ingen tant! Dock rikliga flytningar. Vet att jag hade värdens mensvärk kring bim när jag var gravid med Ebba, så jag hoppas det bådar gott! I "vanliga" fall brukar jag inte få mensvärk förns precis när jag börjar blöda. Har även lite ömmande och stickande känsla kring tjejmagen. + "foglossnings-värk"
har testat med mirres billiga stickor mån-tis-ons. men i natt hade jag inte sovit så länge så det blev inte så koncentrerad urin. mån och tis har det inte synts nått streck, men när testet legat en timme har det kommit ett svagt streck. i morse tycktes jag kunna se antydan till ett streck, men inget att lite på! kollade nu när jag kom hem och då såg det ut som de svaga i måndags och tisdags...nästa test blir på fredag.