• vadskajaghetadå

Vad händer efter döden?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad händer efter döden?
  • vadskajaghetadå
    BadSector skrev 2006-10-02 10:26:11 följande:
    Jag har en hel låda med bevis för att jag fanns redan i slutet på 70-talet.Att inte acceptera döden är en naturlig reaktion - vi förnekar det vi är rädda för.Däremot följer en hel del problem med att inte acceptera döden för vad den är; en likgiltighet för den, som i sin tur leder till massa konstigheter som exempelvis massjälvmord för att åka iväg med Halebop-kometen (ni såg säkert nyheterna) eller frälsande av indianer för att sedan hugga huvudet av dem och skicka dem till den kristne gud.
    ja men du kan ju inte dra oss alla över en kam pga ett gäng extremister??? eller psykiskt sjuka!

DU vet ju inte heller, eller hur????
  • vadskajaghetadå

johan ja det finns en terapi som inte anses vara hokus pokus där en massa människor upplevt tidigare liv och blockeringar till varför man t. ex har vissa fobier idag!

om kroppen är redo för att gå så långt bakåt så kan man det, men jag vet ju inte om det verkligen fungerar men folk här på FL har sagt det med.

• Minna07

Jag tror på andar och på en "annan sida".

• vadskajaghetadå

regressionsterapi heter det.

• vadskajaghetadå

ok så folk sitter och ljuger och hittar på då?

jag vet inte.

• vadskajaghetadå

och det är inte nån annan som talar om det för en, utan det är bilder man själv ser.

Svar på tråden Vad händer efter döden?