• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • lieh

oj har hon ett album?

Vad heter det? Vill ha...

• Fam Wahlström Gunnervik

Vart kan man köpa boxen? Gick in på cdon men dem hade den inte?!

• knasmaija

sitter o lyssnar på hennes musik just nu och det är verkligen bra... Jag hade ingen aning om att hon gjorde musik med... Riktigt bra

• tjötas

Hej, hittade precis denna tråd. Har missat ett par avsnitt (tisd-onsd) och insåg nu att claire dött. Attans... Men varför är inte bebisen med sin pappa? Är det inte Alex som är pappan? Tacksam för svar om nån vet!

• Marie J

Det är Peter som är pappan, Claires gamla ex, men han har ju en annan familj nu... så det är väl Tess & Alex som kommer uppfostra barnet tror jag.
    alex är ju gudfar iaf.

• Marie J

Japp, det gjorde han. Han hade gjort det redan innan Claie fick barn. Sen efter att Charlotte blivit född så skrev Claire brev till Peter o berättade att hon fött hans barn. Han åkte dit direkt o fick träffa barnet. Men han sa även att han är tillbaka hos sin andra familj o att han vill stanna där o ge det ett försök.
    Men som det verkade så var det ju Claire han egentligen älskade...

Svar på tråden Mcleods Döttrar