• Marie J

Mcleods Döttrar

Någon som ser denna underbara serie???

brukar titta på den varje dag, men nu verkar det som om jag har missat nåt..?!?!

Vem är pappan till Claires bebis i magen? Är det Alex? Varför är det "hemligt"

Någon som vet??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 22:07:30:
    Tråden för oss som bara älskar denna underbara serie

Det är i huvudsak avsnitten på vardagarna som vi följer.... dom som går på 5:an 12.25

Det som har hänt nu är att Claire lämnat serien, efter en mycket tragisk bilolycka.
    Lisa som hon heter ville ha mer tid för musiken:
    www.lisachappellmusic.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-28 14:48:13:
    OBS! Denna tråd är INTE AVSEDD FÖR SPOILERS!!!

• Svar på tråden Mcleods Döttrar
  • Jasusu

Vem åh..så han vill alltså inte träffa Charlotte??

Älskar han sin fru nu då?
  • Marie J

Han åkte dit för att träffa Charlotte. Sen så frågade han Claire vad hon ville ha av honom... om hon ville ha pengar eller nåt?? Men det ville inte Claire utan hon ville bara att Charlotte ska få veta från början vem som är hennes riktiga pappa.

Sen så skildes dom som vänner (t.om. Alex o Peter skakade hand) o Peter åkte hem till sin andra familj......

HAN krävde ingen kontakt eller så, utan han var bara där nån dag eller så sen åkte han. Vem vet? Han kanske dyker upp i framtiden!?

Hade det varit på "riktigt" så borde ju både t.e.x Peter & Becky varit med på Claires begravning (iaf. Becky) men dom är väl inte med längre...

• tjötas

Har inte sett serien så länge så jag vet inte ens vem peter är.

Såg i resumén till dagens avsnitt att någon la en ring på graven och sa "jag kommer alltid älska dig". Det var inte Alex, vem var det? När jag såg i måndags så var ju claire och alex ett par?

• Fossing

Jag missade dagens avsnitt....
    Vad hände idag?

Men visst var det Alex som la ringen på kistan!???

• Marie J

Ja, jag uppfattade det oxå som att det var Alex, vem skulle det annars vara???

• annikaloppan

Idag var det nån privatdetektiv som ville träffa Stevie, det var hennes syster som undrade hur hon mådde. Sen fick vi veta att Stevie har en dotter.

Charlotte blev sjuk, så Tess och Stevie tog Harrys och Sandras plan och flög till sjukhuset. Charlotte blev frisk.

Och ja, det var Alex som sa ringen på kistan och sa "Jag älskar dig"

Fossing skrev 2006-11-30 13:54:37 följande:
    Jag missade dagens avsnitt....Vad hände idag?Men visst var det Alex som la ringen på kistan!???
    ♥ William 20051015 ♥
  • tjötas

Okej, jag tyckte han var blond men då såg jag fel!

• Tessou

Tycker det är skitkonstigt att höra hennes låtar och se andra bilder på henne som inte har med 'Mcd' att göra..
    Hon sa i en intervju att hon inte saknar serien - bara Roy!

Blev jätteledsen eftersom hon är så himla bra och vill att hon ska tillbaka dit.. men sött att hon saknar hunden iaf!

• annikaloppan

Ja jag vill oxå ha tillbaka henne :) Saknar faktiskt henne litegrann. Inte riktigt samma sak utan henne.

♥ William 20051015 ♥
Svar på tråden Mcleods Döttrar