Bachelor
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Tristan; haha grymt
Tyckte han valde fel tjej igår, blev besviken..
Tycker dom borde göra en homosexuell bachelor
jag med. :-d
Ja, det vore trevligt!
Kan nån förklara för mig, jag fattar ingenting!
Trish har ju sagt att hon inte vill ha barn, att barn är äckliga och allt vad det nu var. Men hon har ju en dotter tydligen? Hon pratade om det nu i kvällens program...
Varför är Trish där överhuvudtaget? Fattar inte. Har hon en dotter???
Nej hon har ingen dotter.. Tara frågade hur hon skulle förklara för sin dotter ( om hon fick en ) hur hon betett sig i programmet.. så uppfattade jag det
Så uppfattade jag det också först, men sen sa Trish "jag pratar mycket med min dotter". Säger man så om man inte har någon? Fast jag tycker det skulle vara väldigt konstigt OM hon har det.
Får jag lägga mig i diskussionen? (är ett bachelor fans och blev mäkta glad när jag upptäckte det fanns ett forum för detta!)
Precis som fjäril uppfattade jag det som att Trish hade en "little girl" hemma, alltså en dotter. Annars säger man väl inte att "vi brukar prata ganska mycket"? Konstigt att det inte kommit fram tidigare i såna fall.. Kanske finns nåt på nätet.
I vilket fall tycker jag att Trish var hur kul som helst, det hade vart så jäkla kul om de där präktiga tjejerna blitt brädade av Trish! Jessica verkar i och för sig helt ok & väldigt rar, men Mandy Jaye som hela tiden pratade om att hon var fd skönhets drottning (jag menar vem bryr sig?) och Tara, hon är inte att lattja med. Rätt giftig och inte speciellt sympatisk enligt mig, fast det var synd om henne när hon mådde så dåligt och de filmade...
Missade när Jen pratade om varför det var slut mellan henne och Firestone!!
Vill någon gullig berätta för mig vad hon sa?!
oh missade sista avsnittet. Det var väl ett sånt reunion program, hur gick det sen??
Är Jessica och JEsse ihop? vad hände!?
Nope, de har också gjort slut. Typ en månad efter så gjorde de slut... Det är bara bachelorette-tjejerna som har lyckats med sina förhållanden