Bachelor
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Ikväll är det ÄNTLIGEN dags!!!!Nu får vi se Trish "inkräkta"..
bozzini!
Aha! Jen blir nog en bra bachelorette.
Jag tycker att det är ganska otaktiskt att säga att man är förälskad i en annan OCKSÅ! Min mamma sa till mig under min tonårstid: "Älskar du två, älskar du ingen!". Ska jag be min mamma ringa till Jesse och upplysa honom?
men gud, trish verkar ju vara ett riktigt psyko.
Jag blev så glad när han nobbade Trish!! Hahahah!!! Hatar sånna tjejer/killar som tror att de kan virra alla runt deras lillfinger... Spännande hur det blir nu...
Förresten, sista sviten, nu med Mandy Jaye, var inte den den vackraste, romantiska sviten ni sett??? Å vad jag vill ha en sån svit och tillbringa med en natt med min älskling....
jag vill oxå ha mandy jaye sviten!
Vem tror ni han kommer att välja tillslut? Jag är inne på att han kommer att välja Jessica, för jag har mest sett honom prata gott om henne...kanske han har pratat mycket om tara när jag inte sett =) Men bara för att han pratat mest om Jessica, och man tror det så blir det kanske precis tvärtom. Vad tror ni?
Måste säga...visst är Jesse söt men jag tycker han verkar lite slibbig också med allt sitt hånglande...
SC & EP!
Japp, jag tänkte på samma sak. Hoppas att han är frisk och inte sprider en massa sjukdomar med sitt doppande!
Len!
Jag tycker att Jessica verkar vara en starkare person med lite mer "eget liv" än Tara, men Tara var ju spionens favorit och hon verkar ju få en del att säga till om. Knivigt!
Håller me om att Trish är ett riktigt psyko. Visst, hon ser bra ut och är väl vältalig och så men lite hyfs får man väl ha. Vem tror hon att hon är?