• Tvillingmamma80

Bachelor

Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?

• Svar på tråden Bachelor
  • meh

De sände program med Hugh Hefner i en halvtimme, 19-19.30, sedan blev det fotboll

Jag som vill se hur Trish ska bära sig åt för att försöka få komma tillbaka.

• Fjäril

Så det hade ändå med sport att göra att det inte kom i kväll
    Nu får man ju vänta en hel helg och två arbetsdagar innan det kommer.

• Nyffan

JA, jag blev inte alls glad när jag slog på tvn och skulle titta på bachelor....hade tom skyndat mig med middagen så att jag skulle hinna...och så kommer det inget...jag tittade iofs på scrubs istället, det är ganska roligt....men glad över det va jag inte..

• Glad i hågen

Men, inte kan dom väl låta henne komma tillbaka i programmet? Eller, det gör hon ju uppenbarligen åtminstone som ett försök. Men HAN måste väl fatta att hon inte är riktigt riktig när hon inte ger sig, tycker jag. Eller kanske han blir smickrad över hennes envishet?

Jag tyckte på programmet i förrgår där alla var samlade att hon såg så belåten och samlad ut så det skulle inte förvåna mig om hon nästlar sig in på nåt vis igen.

• majyra

"Bachelorette-Trista" då, Är hon fortfarande gift? (Vad han nu hette den där hon gifte sig med!)

• Catte

Jag kollade på en tråd där det stod att andrew firestone och tjejen först bröt upp men sen har blivit ihop igen, ngn mer som läst det?

• yohanna

Trista var hon som gifte sig va? det ¨håller fortfarande.

• bozzini

Nä, Andrew och Jen är inte ihop. Jen är den nya Bachelorette i USA.

• Catte

Bozzini: Ja du har rätt, var inne och dubbelkollade och såg att det är hon som är den nya bachelorette...... hoppas hon har bättre tur denna gång

• Nyffan

Jag läste däremot att Trista hade ett förhållande med killen som var bachelor innan hon blev bachelorette och gifte sig....fastän han hade valt en annan tjej....konstigt!!

Svar på tråden Bachelor