Bachelor
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Håller med :)
Dom som är kvar känns som Miss World kandidater med "jagskaräddahelavärldenfrånsvältochfåallaslutarökaochmobbaochkrigenärfelförfredkanvifåomvikramasochjagskablimarinbiolognärjagblirstor"
Mesiga med andra ord
Måste säga att min favorit var Karen, hon verkade inte lika "söt" och "gullig" som de tjejerna som är kvar.
Trish, visst hon är snygg, men lite för mycket. Gillar inte folk som, även om de är snygga, visar att de vet om det och beter sig som om de är bäst.
Ska bli kul i morgon och se hur Jesse hanterar situationen, när Trish kommer och avbryter dejten.
Enligt TVtidningen är det väl inget avsnitt ikväll, nästa är på måndag!? Lååång väntan!
jag tycker tjejerna var lite väl fåniga när de chockerades över Trish, fast det kanske är att vi i sverige har lite annorlunda syn på sex. Ja, jag tycker inte det är ok att vara med en gift man men jag tycker det hade varit värre att inte vara ärlig om det (tvärtom vad tjejerna tyckte, de sa ju rakt ut att de tyckte man skulle ljuga om det)
Utseendemässigt gillar jag Mandy Jaye eller den asiatiska tjejen bäst. De två blondinerna är lite väl sockersöta.....
Jag tycker ingen utav tjerna som är kvar verka passa ihop med honom. Tyvärr måste jag säga att Trish hade nog varit den perfekta för honom. Han har vaknat i sängen många gånger med främlingar och det har säkerligen hon oxå.
Han har varit en "Man whore" och hon en "Female whore"........ Nej usch vad hemsk jag är......
Men skämt å sido, jag tror att han hade passat bäst ihop med Trish.
Jag tycker att han ska välja Jessica B. jag tycker nog att de passar bäst ihop.
Jag gillade Taras pappa,kille i min stil med vapen o kaxig attityd..*S*..
Helskön....
Vi får se IFK Sillstryparna ikväll i stället för Trish i stalkningstagen. Vilket nerköp!
*arg*..Det går jag inte med på....
Han har utstående öron...=inte speciellt attraktiv! Och vilken kåt-bock!!!