Bachelor
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Millface:
Igår så var tjejerna hemma hos Jesses föräldrar. Där fanns också Jesses yngre bröder. Jesses mamma fastanade för Jessica och sa att Tara inte verkade ha några känslor för Jesse. Pappan däremot tyckte Jessica verkade omogen och tyckte bättre om Tara.
Så föräldrarna tyckte väldigt olika.
Jenny och hennes man fick också träffa tjejerna och Jenny tyckte att Jesse och Jessica såg mer ut som ett par. Tara verkade mer som en kompis. Jenny sa till Tara att oavsett vad som händer så vill hon fortsätta att ha kontakt med henne som kompisar.
Det var en liten uppdatering
Wooohooo nu börjar det!!! *ivrig*
Min tv- ruta är svart BUUUUUUUUUU. Berätta vad som händer snälla ni.
Det har inte hänt så mycket... Tara gråter på hotell rummet, medans de gör sig i ordning. Jesse har varit och hämtat ringen...
syn att man missar detta!
Tyckte jättesynd om Tara!!! Han skulle ha valt henne istället för Jessica då kanske det hade hållit!! (man får väl avslöja det nu, det var ju sista avsnittet...)
Hur vet du att det inte håller mellan Jessica och han?
I tidningen står det att detta va sista avsnittet...men jag vill ju se det eftersnacket som brukar va ju......
Jag har läst det! När det väl gällde så flyttade hon inte till New York. De försökte med distansförhållande men det funkade inte. Så de bröt upp.
hur har de gått?? har missat allt..