• Tvillingmamma80

Bachelor

Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?

• Svar på tråden Bachelor
  • Majälva

Meredith och Ian, enligt vad jag hört.

• Glad i hågen

Ja Trish verkar ju inte riktigt frisk! Hur kan man bete sig så omoget? Fast för TV-producenterna är det väl kanon förstås, säkert därför hon har kommit med.

• kvabbso

Hmm, jag är lite kluven! Trish är visserligen skogstokig, men vilka är det som är kvar? Tre Barbiedockor? Antingen har hr ungkarlen valt tokigt, eller så var kandidaterna lite trista i den här omgången. För många skönhetsdrottningar och för unga tjejer! Jag tycker att fotbollsproffset var bäst - och läkarstudenten som var cool och avböjde rosen! Respect!

• Len

Jag missade avsnittet när hon avböjde rosen...damn! haha...Vad sa hon anledningen var?

• kvabbso

Jesse hade berättat på en gruppdate att han ville träffa en kvinna som kunde bli hans fru eftersom han var trött på att vakna upp i en säng bredvid en främling, vilket tydligen hade hänt några gånger. Hon tog honom åt sidan inför rosceremonin och sa att hon inte tyckte att de passade ihop, bl a eftersom det var helt främmande för henne att ha sex med främlingar. Han sa att han uppskattade hennes ärlighet och sa att han hade tänkt ge henne en ros.

• kvabbso

Åh, nej! Ett sånt där muggigt studiosnackprogram... Ska vi behöva vänta till i morgon för att se Trish komma in som stalker? *morrar*

• piffan

Blev oxå besviken....Men det e skoj o se Trish sitta o bortförklara sig

• kvabbso

Uuu! Vad har han på sig? Man har inte bruna boots till mörk kostym! Jesse har konstig smak på många sätt...

• piffan

Kan inte göra annat än att hålla med dig....Men han e bra söt

Svar på tråden Bachelor