Bachelor
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
Är det nån fler än jag som ser "The Bachelor" här?
jag vet vem han väljer.
Åh man vill ju lixom veta men ändå inte. Det blir inge spännande då. Är det final i morn då eller?
Gash!! Man e ju nyfiken att veta! Vilken sida har du läst det på Yohanna?
kvabbso: Jag håller med dig. Jessica verkar inte lika blyg och försiktigt, lite mer go i henne. Men som sagt, det såg ut som att spionen sa Tara i reklamen för nästa program. Undrar varför hon tycker bäst om henne. Men det kanske händer en massa när kamerorna slocknat..=)
Trish är en biatch!
jag vet det för att jag smög runt här på FL och råkade läsa ett inlägg en tjeje fått, av en annan tjej som läst det på nån amerikansk sida. inte så kul, eftersom jag inte ville veta. men nu vet jag ändå.
Jag vet också vem han väljer
Sökte på google, Jesse och Bachelor tror jag det var så fanns det några sidor att välja på.
ska jag göra det...?*funderar* hmm...haha, jag kommer inte att kunna låta bli! Är så nyfiken av mig!
Men ligger han verkligen med alla tre? *äckligt i så fall* Att tillbringa natten ihop kan ju bara vara att ligga och snacka eller bara ligga i samma säng... eller?
Inte för att jag gillar Trish, men utan henne hade denna omgången varit riktigt bottentråkig. Denna omgång var den sämsta hittills, med den mest menlösa bachelorn och mest intetsägande uppvakterskor.
Visst är Trish lite magstark i sitt utsvävande liv med gifta män och så, men i övrigt om hon har haft ett antal partners vid 28 års ålder ... och? Tycker snarare att de andra var väl präktiga och fördömande där.
Värst var isf att hon inte alls gillade barn men ändå tyckte att hon skulle passa ihop med honom, som uttryckligen ville ha ett helt gäng knoddar. Hon sa faktiskt det på deras första dejt, att hon inte ens var säker på att hon ville ha barn, men Jesse hade de rosa glasögonen på och valde att inte höra den biten. Snacka om att föra sig själv bakom ljuset ...
"I want to get intimate with her" är väl det amerikanskt skenheliga sättet att säga att man är k-t på någon och vill ha den personen i säng?
michells mamma:
Jag tror faktiskt att de ligger med varandra därför att de ofta pratar om att "take it to a more intimate level". Jag tolkar det som sex:
Kan i och för sig vara förståeligt att de vill prova på och se om de passar i sängen också innan de gifter sig