• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • xxmeyaxx
    blunda skrev 2006-11-14 09:08:40 följande:
    Ni som tycker att Felicia är tråkig, vad går ni på när ni "väljer" eller fastnar för artister annars Letar ni först upp intervjuer med artisten s att ni kan avgöra hur rolig och intressaant personen verkar innan ni köper skivan Jag är uppriktigt nyfiken!
    Felicia är säkert en snäll och go tjej, men hon är tråkig på scenen och lockar inte fram mitt intresse.
    En rörelse i ögonvrån.
  • seadwarf

är inte vår son lite lik en viss idol deltagare? i alla fall på de här bilderna..? Flört`

PICT0011_filtered.jpg  PICT0015_filtered.jpg

• Mysgos

Danny då eller??

?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • tesbrandt
    Mysgos skrev 2006-11-14 10:47:10 följande:
    Danny då eller?? •*`•-» •*`•-» Gravid vecka 6 via IVF •*`•-» •*`•-»
    Nej, Erik såklart
  • seadwarf
    tesbrandt skrev 2006-11-14 10:47:44 följande:
    Mysgos skrev 2006-11-14 10:47:10 följande: Danny då eller?? •*`•-» •*`•-» Gravid vecka 6 via IVF •*`•-» •*`•-»Nej, Erik såklart
    jepp, det var Erik jag tänkte på.. hehe.. speciellt den andra bilden.. nåt med blicken/minen som kändes likt.. inte tänkt på det innan ;p..

våran lilla snygg-Hampus .. haha Glad
  • ebben

blunda-ja Felicia är tråkig på scenen! intervjuer bryr jag mig inte så mycket om.
    haha,fast jag hatar då tex Carola" pratar! ......men hon är ju redan etablerad.........

• morsa06

Felicia väljer SÅÅÅ kassa låtar och ofta låtar som ingen människa känner igen, Eric har ju ryckt upp sig tycker jag, lite falskt ibland men OK, Johan sjunger falskt alldelses för mycket för att få vinna men...........MARKUS!!!! The one and only!! han är så jäkla bra så jag trillar nästan av stolen varje gång han sjunger!

Btw. var det någon här som kände honom? typ svåger eller nått, har bara läst igenom lte hastigt..

• morsa06

Seadwarf: GUUD så fina ögon din son har! Riktiga rådjursögon

• blunda

ok, tack för era svar angående Felicia
    Själv tycker jag hon är grym på scen!