• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • dotter04
    Pyff skrev 2006-11-24 22:10:08 följande:
    Erik - falskt???!! Tillåt mig hånskratta! Är det nån som under i hela Idol varit tonsäker så är det väl Erik för bövelen! Johan däremot har inte lyckats ta sig igenom EN ENDA LÅT utan falska toner...............värgig idol? I think not!Jag håller alla fingrar och tår att de enda värdiga finalisterna går vidare ikväll: Erik och Markus. Nu är det väl ändå dags för snorvalpen att åka hem!
    Kan bara säga att jag håller med.
    Det är en "skam" om det blir Johan och någon av de andra två i final. Då blir det ju inte ens spännande ju.

Ärligt - Johan, du är helt ok, men ikväll slår du INTE Markus och Erik. Det är bara så!!!

Markus och Erik i final annars är det pinsamt ju!!!

*Rösta, rösta, rösta - rätt....*
  • Pyff

Jag saknar också Danny! *snyft* Idol är inte detsamma utan hans vackra leende.................

• Bebben84

Såg Danny på stan för ett par veckor sedan -och jisses vad han är snygg!! Man kände sig som en liten fjortis när man stog och kollade in han

• lojsan80

Hejjjjja Markus Och Erik ut med sopan Johan han skulle ha åkt för länge länge sen.......

• Sleepyhead
    WimsA skrev 2006-11-24 22:16:27 följande:
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:15:33 följande: Fler än jag som känner sig om en liten tonåring det är nästan så att man sitter och skäms Ja jisses, min son på 6 sa, men mamma, är du typ kär i Erik?? Är du inte lite för GAMMAL för honom?? _ComBo_
    haha va GULLIGT!
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • Elie
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:15:33 följande:
    Fler än jag som känner sig om en liten tonåring det är nästan så att man sitter och skäms
    Mmmhmm!
    *sitter och nickar*
  • WimsA
    Bebben84 skrev 2006-11-24 22:17:55 följande:
    Såg Danny på stan för ett par veckor sedan -och jisses vad han är snygg!! Man kände sig som en liten fjortis när man stog och kollade in han
    Åhhh, jag hade svimmat, eller blivit hysterisk, hahahahaha, PINSAMT!!
    _ComBo_
  • dotter04
    Carisma95 skrev 2006-11-24 22:17:04 följande:
    Bara jag som tyckte Marcus så stel ut på scen...? Håller med som några skrivit; han är lite tråkig. Tyckte han var grym i början av serien, men han utvecklas ju INGENTING...?! Hoppas Erik vinner allt.
    Möjligt att han ser lite stel ut emellanåt - men JIIISUS vilken fantastisk röst han har!