Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Helst vill jag att Erik ska vinna
men tror att det kommer att gå bra för honom även om han kommer tvåa
.
23 minuter kvar
heja Markus!!Heja markus!!heja markus!!heja markus!!HEJA MARKUS!!
Ps: Ni som gillade danny... han kommer till eskilstuna i helgen för skivsignering och framträdande....
Gud så pirrigt... snart börjar det!!!!!
hehe jo det är sant :p men ja ville ju så gärna få rätt
så det blev typ "ja visst det!!" fast ja itne brukar tro på ens 50% av vad som skrivs i tidningarna...
den 10de kommer förresten idol deltagarna (vet inte hur många dock) till mitt jobb
jobbar itne den dagen dock.. men man måste ju hälsa på ibland utanför arbetstid, haha. eller så bara måste man storhandla ju
Nu är varma mackorna i ugnen, barnen sover, colan är på kylning och snacksen upphällda. Kan bara inte riktigt bestämma mig för vem jag vill ska vinna.....
NU sover sonen och jag har fixat sista jobbmailen.... Snart är det dags
Heja Erik! Men båda är ju bra!
Jag tycker det är jättesvårt att välja. Markus är ju skitbra men Erik är inte heller så dum, har bara blivit bättre och bättre.
Jag tycker Erik är bredare om man nu ska snacka artist. Markus är mer smal i sin musik men den musiken är jättebra. Usch vad svårt!! Hm....funderar fortfarande....
Gumlan
Fast min pojkvän tycker att (trots att han inte läst artikeln) Marcus verkar vara lite överlägsen, så han kanske är det trots allt. (inte bara för att han tycker det utan för att även fler i tråden uppmärksammat det) Själv har jag inte märkt det.
Ska tilläggas att han tycker Marcus är bra, men han håller på Erik