Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Bettiz: Jag med! Och om han inte har lärt sig så kan vi håna honom! *muhahahaha*
Det känndes helt overkligt när jag ringde syrran i kväll och då höll dom (hon markus & erik ) på laga älgmiddag hemma hos dom . Jag har nog inte än fattat att Markus är han som är med i idol och har idol Erik hemma hos sig. man läser så mycket nu om idol överallt så det känns än så overkligt att Markus är en av dom.
tjorvigt men ni kanske förstår lite iaf vad jag menar
Soppa - Jag är lite nyfiken, hur känner din syster och Markus när du berättar om dem här på FL?
Soppa - Skrev just i din gästbok =)
Och självklart så finns det bara 1 värdig vinnare av Idol
som har varit bäst hela denna säsong...MARKUS såklart!! Jag hoppas verkligen att alla som håller på honom röstar imorgon nu...och inte tänker att alla nadra gör det...
Längtar tills imorgon och finalen!!! Vinner inte Markus så tänker jag aldrig mer följa Idol...det kan jag lova!! Heja Markus!!!! ![]()
Har följt Förkväll hela veckan på TV 4 då det är Idolvecka
Nu ikväll avgörs det...LÄNGTAR!!!!
Håller alla mina tummar på ERIK!!!!!!!
Jag är kluven..Tycker Markus är bäst,har bra röst och så men jag vet inte om jag vill att han ska vinna,han är för bra för att släppa en smörig popskiva men samtidigt håller jag tummen för honom...
hillson:
Håller med dig! Markus är överlägset bäst, men ska han "slösas" bort på en sånhär grej?
Om markus gav ut en skiva med hans egna stil och egna låtar så skulle jag absolut köpa!
Erik däremot, han är som gjord för att sjunga den sortens musik som Idol står för.
Såå...lite kluven är man ja...
ang att de har olika stil och så marcus och erik; beroende på vem av dem som vinner kommer de spela in låtar som passar dem, dvs det finns en uppsättning material alá pop till erik och en uppsättning rockigare stuk till marcus
de lär ju få spela in oavsett om de vinner eller ej tror jag.