• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • zockervadd

Smultronbubla: Det betyder att den du hoppas ska vinna inte gör det om man ser hur du tänkt det tidigare år

• Ireth of Dorthonion

Lite synd att Erik är sjuk, då får han svårare ikväll ju. Får hoppas att de som gillar honom ändå har överséende med detta och röstar ändå även om hans röst kanske spricker lite eller så.

Själv hejjar jag dock på Marcus!

• smultronbubbla

zockervadd

Haha, jag vet

Fast jag blir inte bsviken om Marcus vinner. Jag blev inte besviken när Daniel vann heller. Däremot blev jag lite upprörd när Agnes vann, för jag tyckte inte att hon hade en bra röst.

• Elie
    Carisma95 skrev 2006-12-01 12:55:53 följande:
    Elie:"Ja, vinnarlåten gör de båda två. Det vet jag. Men om de sen har två uppsättningar låtar för skivan så är ju det bra eftersom de inte har samma stil. "Men om nu båda ska göra vinnarlåten, (för tidigare år har väl alltid vinnarlåten varit med på skivan?) hur ska de få den smörlåten att passa marcus skiva...?
    Ja, den låten får han väl lov att göra även om den inte passar honom. Om han sen vinner kan man ju hoppas på att de har låtar som passar honom bättre till skivan.
  • Elie

De andra låtarna på skivan menar jag. Vinnarlåten kommer ju att vara med på skivan.
    Han får göra så gott han kan.

Och sen hoppas vi ju att Erik vinner! FlörtRäcka ut tungan

• Snibben

jag hejjar på Marcus, såklart! vinner inte han så vet i fan vad det är för fel på folk.. :/ skoja bara! Det har ju dock alltid gått bättre för 2;an. Men oavsett vem som vinner så VET jag att det gr bäst för markus, ingen diskussion!! :)

• Mallan76

Snibben: Och jag VET att det kommer gå bäst för Erik

Skämt åsisdo, det kan ju ingen veta.... Men jag tycker Erik har utvecklats mkt mer än Markus under de här veckorna, har bättre röst, bättre utstrålning och är ödmjukare som person. Därför kommer jag rösta på Erik ikväll. 
    Men Markus är såklart också en värdig vinnare. 
    Let the best man win! 
  • Lindisen1
    Mallan76 skrev 2006-12-01 16:33:43 följande:
    Snibben: Och jag VET att det kommer gå bäst för Erik Skämt åsisdo, det kan ju ingen veta.... Men jag tycker Erik har utvecklats mkt mer än Markus under de här veckorna, har bättre röst, bättre utstrålning och är ödmjukare som person. Därför kommer jag rösta på Erik ikväll.  Men Markus är såklart också en värdig vinnare.  Let the best man win! 
    Erik mao!
  • WimsA

Åhh vad tiden går SAKTA idag då!!!
    Jag har Erik abstinens!

_ComBo_