Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
www.expressen.se/index.jsp
han e juu en självgod lurk!! har ja känt på mig hela tiden. Hoppas Erik vinner.. inte för att han e så bra, men för att Markus itne ska få götta sig åt det!!
Hohohaha... fast sedan man kanske ska tänka på att det är TIDNINGEN som kallar det "psykkrig"... *S*
Det vore ju inte särskilt intressant läsning ur skvallersynpunkt om de rapporterade saker som typ:
- Repetitionerna går som förväntat
- Båda finalisterna är tävlingsmänniskor som gärna vill vinna
o.s.v
Jag höll på att garva ihjäl mig när jag läste rubrikerna... det måste vara ett kul jobb att sitta på tidning och komma på sensationer hela tiden
Men han skulle nog bli bra snopen Markus om han INTE vann ikväll eftersom han tippas som den självklara segraren överallt....
hejja marcus!!!!!
kollar man förra året var sebastian den tippade vinnaren.. men sen vann agnes.. tack o lov
Elie:
"Ja, vinnarlåten gör de båda två. Det vet jag. Men om de sen har två uppsättningar låtar för skivan så är ju det bra eftersom de inte har samma stil. "
Men om nu båda ska göra vinnarlåten, (för tidigare år har väl alltid vinnarlåten varit med på skivan?) hur ska de få den smörlåten att passa marcus skiva...?
gumlan
Fast det beror ju hur han sagt de här sakerna och i vilket sammanhang. Gillar inte blaskor egentligen (även om jag läser dem) för det står så mycket skit! Speciellt vad folk har sagt, det brukar jag ta med en nypa salt.
Jag förstår inte er som inte tycker Marcus ska vinna bara för att han har varit bra hela tiden. Det spelar väl ingen roll?
Man måste ju få vara bra från början och ändå kunna vinna?
Visserligen håller jag med om att det är roligare om Erik vinner, varför vet jag inte riktigt, men jag tycker att båda FÖRTJÄNAR att vinna lika mycket!
Jag har ingen favorit i år, det är tråkigt. Dessutom tycker jag att de haft så kassa teman så man nästan somnar.
De andra åren höll jag stenhårt på Darin och Sebastian.