• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ming
    Tinkerbellan skrev 2006-11-28 10:12:49 följande:
    FETT synd att Natalhie åkte ur så snabbt.. Sara kunde ha åkt i hennes ställe.. Hade gärna velat höra henne mer..
    Fast Sara åkte ju innan Nathalie, så man vet ju inte om hon "åkte i hennes ställe" ändå, liksom.
    Kossan af Svammel
  • Sleepyhead

imorn gäller det. nu är det nääära

Jag älskar min Teo 060101!!!
  • zockervadd

Ja, låtarna är ju bra.
    Alla finalister från tidigare år ska ju sjunga med!
    Jag kommer sitta klistrad framför tv

• Missix

Åhh längtar tills imorgon. Då ska jag ladda. barnen ska vara hos farmor, så jag slipper nattiningen mitt i alltihopa. Bra tajming

Ska handla lite gott o mysa hela kvällen!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Tuttie

Jag jobbar Men kan ha tv:n på

♥♥Cornelia - älsklings busan 060420♥♥
  • Mysgos

Neeej Erik är sjuk!!
    Tycker det är jättesynd om han ska sjunga sämre pga dålig hals, han behöver sin röst i finalen. Det blir ingen rolig final om inte båda är i tipp topp trim tycker jag!!
    Synd om en tillfällig förkylning ska avgöra....

?*`?-» ?*`?-» Vecka 8 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Bettiz

tösamajan: Jag har oxå reagerat på att Clabbe har sagt Guns n´Roses flera gånger! Pinsamt! Särskilt eftersom han varje gång försöker verka som att han vet vad han snackar om.

• tösamajan

Bettiz:
    I KNOW!!! Han är SÅ pinsam! Och han ska föreställa vara kunnig inom musik/artister?!?!
    Får se imorgon om han har lärt sig!

• Bettiz

tösamajan: Ja, NÅGON i produktionen borde väl säga till honom? Fast de kanske tycker det är kul när han gör bort sig!? Jag ska iaf hålla öronen öppna i morgon!

• Simpan

han får nog massa mirakel mediciner, så han kan sjunga okej iaf. Jag kommer nog lägga mina röster på ERIK iaf