Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
I går var det första gången någon gjorde en bra cover av en U2-låt!!! Markus är kung!!
markus är så bra
Marcus äger ju alla. Han gör aldrig misstag, man kan känna sig säker när han sjunger för där kommer det inga falska toner inte.! :)
Tycker de är bedrövligt att Linda åkte ur innan Johan. Tror nog folk glömde rösta på henne, folk trodde inte hon skulle åka ändå.
Tror alla blev lika försvånade när hon åkte.
Håller med om att Johan inte direkt utvecklas åt rätt håll, MEN...
Varför i all världen envisas människan med att sjunga ballader, när han sjunger sÅÅÅ mycket bättre (i jämförelse) när han sjöng t.ex. rock..?!
Jag blir ju arg ju...
Tycker ingen gav ett jättestarkt intryck igår, men det kan väl iofs bero på att flera av dem var förkylda. Erik var nog den jag tyckte gjorde det bäst!
Tycker det är konstigt att Johan är kvar. Han är ju inte bra... Alltså, jag menar att han är väl ok men han utvecklas inte känns det som till det bättre. Känns som att han står och stampar där han började så att säga. Och så sjunger han ju ofta falskt osv. Tråkigt att Linda åkte, jag tycker absolut hon borde fått fortsätta för man ser ändå en utveckling hos henne.
Marcus känns redan som en färdig artist. Han kommer ta hem alltihopa tror jag. Otroligt duktig och skärpt!
Danny är charmig och har utstråling, karisma. Det kommer han att gå långt med...
Johans framförande igår var verkligen långt ifrån va ja vet att han kan men sååå jävla glad att han e kvar.... och sååååå jävla glad att Linda åkte ut nu e de cissi som åker nästa vecka! :D
ja, marcus är verkligen bra! tror också att han blir årets idol-vinnare!
Vem bryr sig ifall hon är lesbisk eller inte
Tycker hon sjunger illa i vilket fall som.
Tycker verkligen inte det var rätt person som åkte, Linda är ingen favvo men nog var hon bättre än Johan och Cissi igår - det tyckte jag! Cissi sjöng ju uruselt och falskt, Johan var illa det med. Markus var bra, men jag förväntade mig nästan ännu bättre med den låten. Tyckte Felicia var jättebra igår (bäst kanske), även Danny var mycket bra (bättre än vad juryn sa, enligt mig). Erik gjorde också bra ifrån sig. Förvånad att Linda åkte iallafall!