Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Johan är ju bara så kass... Tänk om Westlifekillarna hörde och såg hans framträdande... Va pinsamt!
Tyckte det var synd att Linda åkte ut, hon är inte min favorit men ändå så är hon ju hästlängder bättre än Johan o Cissi...
Är det bara jag som tycker att "idolerna" håller sämre kvalite detta året än förra?
Är det någon detta året som gjort en egen tolkning av låtarna typ som Daniel Lindström, Loren, Sibel och Agnes gjorde???
Mina killar, Erik och Johan är kvar! Jippie! Fast Johan får skärpa sig lite, han kan bättre! Hade hellre sett Cissi åka ut idag än Linda, Linda är ju bra!
Jag förstår inte heller hur Linda kunde åka ut!!
Jag var helt säker på att Johan skulle få åka hem!
Är någon mer än jag som tycker att Danny inte var densamma ikväll? Han såg liksom inte peppad ut eller vad man ska säga...
Tydligen så var många av Idolerna förkylda, kanske därför vissa såg så "opeppade" ut.
Dem skulle iaf försöka höja temperaturen i studion. Är det alltså annars kallt där inne alltså?
Vad tog det åt Kishti idag? Gav ju Felicia värsta utskällningen för der där lilla, jisses
Blev jätte besviken på att Linda åkte ut. Trodde att det skulle stå mellan henne och Markus i finalen. Men nu blir det väl den där j*vla äck*l Danny som tar hennes plats istället.
Gaah Jag tål honom inte.
Johan verkar inte ta tävlingen direkt på allvar. Cissi tycker jag har en super skön stil och personlighet, men hon sjunger bara sämre och sämre för varje vecka och det gör mig besviken. Föresten vet ni att Cissi är homosexuell?
Visste att det skulle stå mellan Johan, Cissi och sen någon mer. Var helt säker på att Johan skulle åka och sen när de sa att han satt säkert då var det ju bara Cissi som var kvar. Så trodde hon skulle åka.
Tycker attårets Idol är det sämsta hittils. Det bästa var förra året
Jag har då aldrig hört Heroes förut. Inte den versionen som Linda sjöng iaf så det måste vara nån låt som jag missat då. När var den poppis då? När spelade den på radion senast då?
Iofs så är jag inte Bowie-fan för det var väl ens av hans låtar har jag för mig att Sanna sa.
Jag var ju inte direkt beredd på att Linda skulle åka ut, men det känns som att hon ändå skulle ryka så småningom. Fast jag tyckte att hon faktiskt var bra igår, för första gången på länge.
Johan eller Cissi måste ju åka nästa gång.
Förresten, vi satt här hemma och undrade om Kirsti hade mens eller nåt, alla fick ju värsta sågningar förutom Markus. Till och med de som var bra! ![]()